G: Mikä on parasta salmiakkia?

04.10.2007
826
0
16
En ole aiemmin tykännyt salmiakista (paitsi joskus ala-asteikäisenä ) , mutta viime aikoina se on alkanut taas maistua :-) Mikä on teistä parasta salmiakkia?

Itse tykkään erityisesti vanhoista autoista (niistä isoista).

Alkuperäinen kirjoittaja Maricce:
Ykkösenä Pistesalmiakki (SuperSalmiakki), Hyvänä kakkosena Pantterit, Sairaan hyvänä kolmosena HopeaToffee

Nam, nämä itsellänikin. Ja vanhat autot ovat myös hyviä.
olen aina ollut salmiakin suuri ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Läkerol Salmiak on miun tän hetkinen suosikki. Sokerittomiakin kun vielä ovat.

Nää on tosi hyviä, mulla vaan alkaa maha pöristä sokerittomista niin että ei kiits :/
Samoin Pirkan sokerittomat salmiakki"nappulat" on hyviä.

Paras on supersalmiakki, muttei suoraan pussista, mie kuivatan sen ensin että tulee oikeen sitkas ihana rapsakka.

Sit on nää laku-salmiakkisekotukset hyvänä kakkosena, mut nekin parempia kuivatettuina ku tuoreina

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Hmm... paha. Tällä hetkellä KAIKKI ON PARASTA SALMIAKKIA. ...ei suinkaan himottais. :snotty: Mutta ei, en saa syödä sitä. :xmas:

On hyvää melkein kaikki :p Miksi et saa syödä?

Suolaa, sokeria ja raskaus. ...ei mulla kyllä mitään ongelmia ole vielä ollut sen suhteen, mut alttiutta on, joten koitan vältellä. Ja tiedän, et jos tähän himoon (koko raskauden himonnut sitä ihan älyttömästi) otan yhden, tahdon toisen, kolmannen, neljännen ...anna mulle se säkki! :saint:

Ja salmiakkia ei kai muutenkaan saa syödä miten paljon sattuu raskauden aikana?

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Paras on supersalmiakki, muttei suoraan pussista, mie kuivatan sen ensin että tulee oikeen sitkas ihana rapsakka.

Sit on nää laku-salmiakkisekotukset hyvänä kakkosena, mut nekin parempia kuivatettuina ku tuoreina

Kuinka kauan niitä pitää kuivata? *huomenna kauppaan ostamaan pussi supersalmiakkia* =)

Yhteistyössä