G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Vauva joka oppi kiljumaan ja nauramaan yhtäaikaa, huvittavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gallialainen Gallupisti:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mies joka kertoi mulle just tykkäävänsä musta.Kaiken järjen perusteella sen pitäis juosta kiljuen karkuun, mutta...
Omituista.![]()
*pää pilvissä*
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mies joka kertoi mulle just tykkäävänsä musta.Kaiken järjen perusteella sen pitäis juosta kiljuen karkuun, mutta...
Omituista.![]()
*pää pilvissä*
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mies joka kertoi mulle just tykkäävänsä musta.Kaiken järjen perusteella sen pitäis juosta kiljuen karkuun, mutta...
Omituista.![]()
*pää pilvissä*
Etkös sä ole eronnut? UUsi mies jo?
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mies joka kertoi mulle just tykkäävänsä musta.Kaiken järjen perusteella sen pitäis juosta kiljuen karkuun, mutta...
Omituista.![]()
*pää pilvissä*
Etkös sä ole eronnut? UUsi mies jo?
No onhan tosta jo reilusti yli vuosi aikaa ja marraskuussa tulee täyteen kaksi vuotta siitä kun vuokrasin oman asunnon.
Ja uusi mies tavallaan. En mä kuitenkaan oo kenenkään kanssa edes yhteen muuttamassa ainakaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.