G: Mikä on saanut sinut viimeksi tuntemaan iloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallialainen Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mies joka kertoi mulle just tykkäävänsä musta. :o Kaiken järjen perusteella sen pitäis juosta kiljuen karkuun, mutta...

Omituista. :D

*pää pilvissä*

Etkös sä ole eronnut? UUsi mies jo?

:) No onhan tosta jo reilusti yli vuosi aikaa ja marraskuussa tulee täyteen kaksi vuotta siitä kun vuokrasin oman asunnon.

Ja uusi mies tavallaan. En mä kuitenkaan oo kenenkään kanssa edes yhteen muuttamassa ainakaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.

Tyttömme, joka istuu syöttötuolissa kuin isontalon emäntä ja hakkaa nyrkillä pöytää. :D

Eilen tunsin iloa siitä, että olen ystävystynyt erääseen ihmiseen kevään ja kesän aikana, ja vietimme eilen todella rattoisan illan kahdestaan.

Tänään kun pikku-tyttöni oppi käveleemään, mä olen ihan suunnattoman iloinen, ja niin oli pikkuinenkin, kiljui ihan ilosta ja vauhdinhurmasta kun mennä viipotti :heart: ja sitten hän myös oppi itse syömään lusikalla(niin ettei tarvinnu yhtään enää auttaa). Paljon iloisia tapahtumia yhdelle päivälle =)

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Mies joka kertoi mulle just tykkäävänsä musta. :o Kaiken järjen perusteella sen pitäis juosta kiljuen karkuun, mutta...

Omituista. :D

*pää pilvissä*

Etkös sä ole eronnut? UUsi mies jo?

:) No onhan tosta jo reilusti yli vuosi aikaa ja marraskuussa tulee täyteen kaksi vuotta siitä kun vuokrasin oman asunnon.

Ja uusi mies tavallaan. En mä kuitenkaan oo kenenkään kanssa edes yhteen muuttamassa ainakaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.

Kyllä se aika menee nopeasti. Tuntuu että juuri olit eroamassa. Mistä te heti iskette miehen? Itse ollut jo vuosia ilman miestä, enkä taida ketään huoliakaan. Pitkästä avioliitosta erosin aikoinaan. Lapsen olen kyllä saanut:)

No toi yks kiva viesti, mikä oli tällä foorumilla. Sitä ennen iloiseksi mut sai hyvä ruoka, sekopäinen kissa, pitkä lenkki luonnon helmassa ja eräs mies joka katseli mua kaupassa aika pitkään :D

Yhteistyössä