G: Mikä RV ja supisteleeko paljon?

37+1 ja päivittäin on supistellut jo alkumetreiltä asti, välillä vähäsen kipeästikin. Tai no, nyt ne oikeastaan kaikki supistukset tuntuu kipeiltä kun silloin vauva poraa toista päätään alapäähäni ja toista kylkiluihin. Yhtään synnytyssupistukseen verrattavaa (toinen lapsi siis tulossa) ei kyllä ole ollut.

Supistelee ja suht usein tässä viime päivinä...ei kyllä kipeesti. Tässä juurikin harkitsen soittoa äippäpolille tms. kun pari pvä ollu kovin tuskanen olo ja supistuksia enemmän. Ja muutenkin kipuilua. tai sit odottelen jos olo rauhottuu kun ke ois kuitenkin neuvola...en tiä... PÄHKÄILYÄ.... :ashamed:
Mä vaan oon niin kovin huono minnekkään soittamaan...kun ei kauheen hyviä kokemuksia soitoista mihinkään neuvonta tms juttuihin.

PLAAAAAH!!!!

yksäiti+ hippu rv 29+5

miltä ne pahat supistelut tuntuu?........ mulla rasituksessa aika pienessäkin alamaha,ristiselkä kipeä(+liitoskivut nivusissa ja häpyluu tosi kipeä,kävely menee jäykäksi) ja sitten semmonen menkkakipu joka voi myös säteillä jalkaan.Siksi nyt varmaan joudun saikkua jotenkin kerjäämään kun en töis pysy...Eli onko toi mun "kipu" suppareita tms.

supistellut jo 23rv lähtien |O kivuliaitakin supistuksia...ekasta ei ollut mitään tällaista.Nyt supistelee montakertaa päivässä mutta melko kivuttomia+nyt ihan uutena juttuna tullut tällä viikolla alkanut yösupistelu :D

rv 32+5 ja kivuttomat supparit alkoi noin kuukausi sitten, todettiin gardrenella-infektio, ja antibioottikuurin jälkeen supistelu lakkas kunnes nyt viikonloppuna alkoi taas (eilen viiden minuutin välein koko päivän...). Tänään ultrassa kohdunkaula oli kuitenkin onneksi kiinni ja normaali ja nyt odottelen taas gardnerellatestin tuloksia...

Rv 36+4 Tänään on taas supistellut aivan mahdottoman paljon ja kipeesti. Mutta eiköhän vaavi vielä pariviikkoa ainakin mahassa pysy.

Mie jäin jo suht alkuraskaudesta supistelujen vuoksi sairaslomalle. Ajan työkseni autoa 130km / yö, 7yötä 1 vapaa rytmillä. Lääkärit arveli että tosta työstä johtui noi supistelut. Olin saitsulla kunnes aloitin kesäloman, jonka jälkeen pidin lomarahat joustovapaina ja jäin äippälomalle 50vrk ennen LA:ta. Esikoista odottaessa ei supistellut ennen synnytystä... tosin silloin teinkin eri työtä.

Yhteistyössä