Et. Mulla on vanhoja tuttavuuksia, jotka on lapsesta asti jo keksineet valitettavaa kaikesta. Ne välillä ärsyttää, mutta kumminkin ehkä vielä enemmän huvittaa.
Heh
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et. Mulla on vanhoja tuttavuuksia, jotka on lapsesta asti jo keksineet valitettavaa kaikesta. Ne välillä ärsyttää, mutta kumminkin ehkä vielä enemmän huvittaa.
Miten voi hylätä jotain mitä ei ole olemassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öh;22266803:höhö, oletko hylännyt järkesi?
Ne, jotka on eroaa kirkosta, että "ei kulkisi massan mukana", vaikka juuri ne kulkee massan mukanaKuin lauma lampaita, samaan suuntaan...=)
Ne, jotka on eroaa kirkosta, että "ei kulkisi massan mukana", vaikka juuri ne kulkee massan mukanaKuin lauma lampaita, samaan suuntaan...=)
Mun mielestä taas hyvä että erosivat. Raamatussakin sanotaan, että parempi olla palava tai kylmä kuin penseä. Ne jotka ei oo kunnolla mukana, menkööt vaan pois.
Ota aktiivia, fiuu, eikä turvota!
Miksi se harmittaa niin paljon?
Kaikenlainen lauman mukana kulkeminen harmittaa aina. Erityisen paljon se harmittaa silloin, kun suureen ääneen mylvitään ja mölistään omalla käytöksellä ylpeillen. Se näyttää typerältä. Ja myös typeryys harmittaa aina.
Kaikenlainen lauman mukana kulkeminen harmittaa aina. Erityisen paljon se harmittaa silloin, kun suureen ääneen mylvitään ja mölistään omalla käytöksellä ylpeillen. Se näyttää typerältä. Ja myös typeryys harmittaa aina.
Mua henkilökohtaisesti kiukuttaa se, että mulla on sellainen fiilis et yks kaveri matkii mua. Turhauttavaa. Ja eniten ärsyttää se että mä ärsyynnyn asiasta. Pitäis antaa olla vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Hymyä huuleen;22266990:Matkiminen on ihailun jaloin muoto