G:mikä teitä ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
auttakaa!!! :snotty:

Millasta apua oot vailla? Haetaanko yhessä jotain hyvää kaapista ja murehitaan sitä et ei oo vauvan lisäx muuta elämää :saint:

kaikenlaista
a090.gif

kaapissa ei oo muuta kuin pullaa, sekin on paripäivää vanhaa...
nyt oon ihan loppu tähän mummoelämään, mitenköhän sitä piristyis?

Mä yritin piristää itteeni ja tilata kampaajalle aikaa mutta se ei vastannu puhelimeen. Seki ärsyttää...

äh. nyt se heräs. en kerenny kun valittaa vaan ja laiskotella :headwall:

tiedän tunteen. itsekkin olin hoikka ennen raskautta. olen yrittänyt laihduttaa mutta ei oikein onnistu. mies on 10 tuntia päivässä poissa ja minä lapsen ja koiran kanssa kotona. pojan kanssa viihdyn oikein hyvin mutta kavereita ei ole eikä oikein ketään kenen kaa jutella. täältä olen yrittänyt etsiä muita äitejä kaveriksi mutta huonolta näyttää.:( koita pärjätä! :hug:

sama juttu, mies on töissä 15 tuntia ja mä oon yksin kotona. ilmoittauduin perhekerhoon, jospa se auttais. en oo kyllä yhtään sellainen kerhoihminen
k015.gif

hohhoijaa... edelleenkin prismalla kahvittelu on päivän kohokohta
h030.gif

Mua ärsyttää se ,kun vajaa kaks viikkoa sitten kävin terkalla, niin hän sanoi, et oon ylipainoinen.....no myönnettäköön et valehtelin itseni kaks kiloa painavammaks. Mut hei oikeesti..paljonko 162cm sit pitäs oikeesti painaa, et on ylipainoinen?????

Mua ottaa päähän eilinen Jimiltä tullut Mystiikan maailma-sarjan "todenmukainen" kuvaus satanisteista :headwall: :headwall:
Syököön päänsä ne, jotka tuollaista paskaa kuvaavat ja tekevät. Todellakin laatudokkari, joopa...

mua ärsyttää nyt se että kun oon laittanut aloituksen niin en ole saanut kuin yhteen aloitukseen vastauksia, miksiköhän? mä olisin vaan halunnut tietää siitä habbo-jutusta että onko muille sattunut samanlaista ja että osais seuraavan kerran tyttöä varoittaa tollasesta

Mua nyppii aika pahasti IS:n uutinen siitä äidistä joka kangaspaloilla tukehdutti lapsensa.

"Poikalapsi kuoli, kun äiti tunki lapsen kurkkuun kolme kangaskaistaletta.
Oikeuslääkärin todistuksen perusteella käräjäoikeus arvioi, että lapsi oli voinut menettää tajuntansa jo minuutissa.

Sen vuoksi teko ei ollut oikeuden mielestä erityisen julma tai raaka, mitä murhatuomio olisi edellyttänyt".

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1426783

:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Mua ärsyttää suunnattomasti mein äiti, ku se ostaa aina mein lapsille lahjaksi vaatteita. Ei muuten mitään mutta viimeksikin antoi mein tytöllä (90cm) Kaksi paitaa kokoa 128cm. vaikka olen useaan otteeseen sanonut mitat. noit turhan isoja vaatteita tuppaa olemaan kaapit täynnä, odottaen vain käyttöä. Sitten minulle antaa usein joulu tai synt. lahjaksi näitä kylkiäis tavaroita mitä saa eurolla tms. Siskollenikin antoi häälahjaksi sellaisen. olemme sanoneet ystävällisesti että ei tarvitse ostaa mitään, mut ei se usko. sit on kaapit täyn tavaraa millä ei tee mitään, ku ei viitti poiskaan heittää ku äiti kysyy että oletko käyttänyt sitä sauvasekotinta, ei maksanu ku 3,50. "Juu, en ku siitä alko sauhu nousemaan" :headwall:

Mun äidissä on vähän samaa vikaa. Poika, kun syntyi niin toi vauvalahjaksi 86 cm golitsi-asun. Viimeksi toi pojalle 1.v lahjaksi muutaman paidan. No pari niistä oli ihan ok, yks liian iso ja yks tyttöjen paita. :whistle:
Jouluna oikein pelottaa, mitä hänen antamista paketeista löytyy!! Pari vuotta sitten oli pojalle (joka sillon oli 8.v) paketoinut puujunan! Poika ihmeissään kyseli, et miks mummo hänelle tällasen osti, kun en enää leiki näillä. Pojan puolesta harmitti tilanne ja selitin, et mummo on tulossa vanhaksi....
:whistle:

tällä hetkellä vetelät murrosikäiset, jotka vaativat kokoajan lisää rahaa, myöhäisempiä kotiintuloaikoja, pitempään valvomista, mutta heti kun pitäisi tehdä jotain kieltäydytään ehdottomasti tekemästä piiruakaan enempää kuin nuoremmat |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mamikka:
auttakaa!!! :snotty:

Millasta apua oot vailla? Haetaanko yhessä jotain hyvää kaapista ja murehitaan sitä et ei oo vauvan lisäx muuta elämää :saint:

kaikenlaista
a090.gif

kaapissa ei oo muuta kuin pullaa, sekin on paripäivää vanhaa...
nyt oon ihan loppu tähän mummoelämään, mitenköhän sitä piristyis?

Mä yritin piristää itteeni ja tilata kampaajalle aikaa mutta se ei vastannu puhelimeen. Seki ärsyttää...

äh. nyt se heräs. en kerenny kun valittaa vaan ja laiskotella :headwall:

tiedän tunteen. itsekkin olin hoikka ennen raskautta. olen yrittänyt laihduttaa mutta ei oikein onnistu. mies on 10 tuntia päivässä poissa ja minä lapsen ja koiran kanssa kotona. pojan kanssa viihdyn oikein hyvin mutta kavereita ei ole eikä oikein ketään kenen kaa jutella. täältä olen yrittänyt etsiä muita äitejä kaveriksi mutta huonolta näyttää.:( koita pärjätä! :hug:

sama juttu, mies on töissä 15 tuntia ja mä oon yksin kotona. ilmoittauduin perhekerhoon, jospa se auttais. en oo kyllä yhtään sellainen kerhoihminen
k015.gif

hohhoijaa... edelleenkin prismalla kahvittelu on päivän kohokohta
h030.gif

lisätäkseni tuohon edelliseen: tää yks kärpänen täällä kotona!!
s015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:
Mua ärsyttää se ,kun vajaa kaks viikkoa sitten kävin terkalla, niin hän sanoi, et oon ylipainoinen.....no myönnettäköön et valehtelin itseni kaks kiloa painavammaks. Mut hei oikeesti..paljonko 162cm sit pitäs oikeesti painaa, et on ylipainoinen?????

Olen samanpituinen ja painan jotain 68 kg, tunnen itseni lihavaksi, koska on niin paljon sellaista löllöä tuossa mahan kohdalla.. Joskus kun painoin 64 kg, eräs hoitaja sanoi, että pitäis laihduttaa vähän.. Olin aika ihmeissäni !! Olen lukenut, että 162:n ihannepaino olisi 57 kg, minulle se on kyllä ihan liian vähän tällä hetkellä, kun olen kohta jo 40-vuotias !!

Se, että istun tässä koneella vaikka pitäis olla tekemässä ruokaa, eli toisin sanoen oma saamattomuus. Sekin ärsyttää, kun on huono olo ja pääkipee, eikä nää supistelut helpota asiaa ollenkaan... Vali vali

Minua on ärsyttänyt tällä viikolla, kun mies otti töistä vapaata kaksi viikkoa ja notkuu sitten täällä nurkissa kotona, olisin mielummin omassa rauhassani enemmän.. Lapsi on päivähoidossa päivät, illat kotosalla. Ärsyttää kun on menkat ja se väsyttää ja maha on ihan turvoksissa ggrrrrhhh !!! Ja moni muu asia ärsyttää, mutta kun en mahda niille mitään..

Tällä hetkellä ärsyttää tuo naapuri |O Kun tulin töistä, niin naapuri oli ripustamassa pyykkijä telineelle ja niiden koira huiteli taas meidän pihalla |O Mikä siinä on niin saamarin vaikeeta pitää se piski omalla pihallaan :headwall:

Jaa olis kiva saada niskasta kiinni itteensä ja laihis alkamaan. :snotty:

Muuten ei pahemmin ärsytä. :D

Ai mut konetiskiane loppu ja EN lähe sitä hakee, olkoon haisemassa huomiseen. ;) :ashamed: |O

ärsyttää kun miehen piti olla 50min lapsen kanssa kun minulla meno,ja hakea minut sieltä.lapsi taasen kuskattu äidilleen eikä minua haettu.lapsella ei ole vaippoja eikä ruokaa mukana,aikaa tästä on jo kohta kaksi tuntia...siispä vituttaa...

Ärsyttää tää elämää ärhäkämpi silmätulehdus, jo kolmatta päivää jatkuva perkeleellinen päänsärky ja se, että nuo yhdessä meinaa viedä toimintakyvyn ja ennenkaikkea -halun.

Täällä mä makaan silmät lähes tulkoon umpeen muurautuneina sängyssä ja räppään apaattisena konetta.

Niin ja sit mua ketuttaa se, että mä en saa katkaistua tätä mun herkuttelukierrettäni. Tällä menolla mä en talven tullen mahdu enää mihinkään olemassa olevaan vaatekappaleeseeni. Mä olen tantor! |O