G: Miksi palstailette täällä ettekä vauvalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ni-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ni-na

Vieras
Tuli tosta yhestä ketjusta mieleen tämmönen..

Itse oon vaan jotenki ajautunu tänne..varmaan siksi kun noi vauvan keskustelusivut on niin "kummalliset"..tylsät,niinku esim suomi24.fi

Alkuperäinen kirjoittaja ni-na:
Tuli tosta yhestä ketjusta mieleen tämmönen..

Itse oon vaan jotenki ajautunu tänne..varmaan siksi kun noi vauvan keskustelusivut on niin "kummalliset"..tylsät,niinku esim suomi24.fi

Varmaan siksi kun joskus vuosia sitten tänne ajauduin,hyväksi paikaksi todennut.

Tuntuu ihan vieraalta palstailla muka jollain vauvapalstalla:)

av:lla on niin ilkeitä ihmisiä. kyllästyin kun aina sai haukkuja ku kirjoitti. aina välillä käyn siellä vastaamaan jos on järkeviä keskusteluja mutta yleensä se loppuu siihen että minulta menee hermot. :headwall: :headwall:

tää palsta muutenkin hauskempi ku on nää hymiöt jne... :whistle: :D

täältä on joskus saanu hyviä vastauksia, täällä ei oo niin tiukkapiposta sakkia ku siellä, vaikka sekaan mahtuu yks tällainenkin "vieras" varmaa vauvalta karannu... mut täällä osataan joskus pitää vähän hauskaakin.

kyllä mä käyn välillä vauvapuolellakin, mut eipä siellä koskaan mitään asiaa oo... seki huomattiin miten tylsää niillä on ku alettiin ruotii meitä täällä...

Tänne ajauduin. Sivusto on paremman näköinen, selkeämpi kuin vauva-lehden sivusto. siksi.
ehkä pitäisi vaihtaa lehteä, tämä alkaa mennä ihan hölmöksi, teinit lähettelee kuvia: mitä tykkäät mun kengistä
tai: täss on mun vauva
tai sitten kysellään: voinxmä olla raskaana ku menkat on myöhäs ja mulla on kuvottava olo..
tai jotain muuta teinikamaa.. :(

Löysin tämän ensin ja sitten kun täällä olin aikani ollut ja löysin vauva palstan se tuntui niin oudolta etten edes vaivautunut tutustumaan siihen,tää on paljon selkeempi.

Mä jaksan ihmetellä, että miksi ylipäätään palstailen missään...tai ainakaan täällä? Vauvalla lopetin palstailun aikoja sitten, koska meno oli niin ala-arvoista ja sama tyyli näyttää olevan täälläkin monesti.

Mä palstaili ensin Vauvalla ( en silloin alkujaa edes tienny tästä), mutta sitten siirryin tänne, kun Vauva-palstalla oli eräs miehen kaverin vaimoke, joka sitten tunnisti mut ja raportoi suurinpiirtein kaikki mun kirjoitusvirheetkin miehelleen, joka taas raportoi kaikki mun miehelle. Otti elämäntavakseen kai seurailla mun juttuja siellä.

Yhteistyössä