Esikko heitti kuperkeikkaa masussa vielä puoltuntii ennen syntymää ja noi 2 muuta olikin alusta loppuun asti toinen viistosti poikittain ja toinen perätilassa
Lääkärin ja terkkarin mukaan vauva oli pää alaspäin heti, kun asiaa alettiin seurata. Vaan eipä ollutkaan, selvisi yliaikakontrollissa. Siinä meni luottamus käsikopelolla tehtäviin arvioihin, onneksi seuraavassa raskaudessa pääsee ultrattavaksi.