G: Millainen reppu ekaluokkalaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarpeeksi iso, muttei liian iso. Kunnolliset olkahihnat. Sateenkestävä. Muutama pikkulokero (avaimet, bussikortti, känny). Ja tytär itse ei halunnut mitään hellokitty- tms kuviota koska niihin ehkä kyllästyy nopsaan.

Ostettiin tuo taaimmainen. Kokeiltiin monia, eri kaupoissa, ja tuo vaikutti parhaimmalta.
RescaledImage.ashx

Meillä tuleva ekaluokkalainen valitsi sen ihan itse. Prisman reppuhyllylle mentiin ja poika suoraan käveli repun luo ja valitsi. Etukäteen puhuttiin kotona, että ei liian isoa reppua eikä mitään pientä kerhoreppua oteta. Samoin esikoinen on saanut itse valita reppunsa, mutta nyt menee 4. luokalle minun valitsemassa repussa, kun ei lähtenyt mukaan reppuostoksille, kun tarvetta oli.

Mä mietin sellasta, joka on hyvä selälle. Ei sellasta mikä on liian iso tai liian pieni. Kantavuus hyvä, vaikka tuskin ekaluokkalaisilla on mitenkään paljon kirjoja kannettavana tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Mä mietin sellasta, joka on hyvä selälle. Ei sellasta mikä on liian iso tai liian pieni. Kantavuus hyvä, vaikka tuskin ekaluokkalaisilla on mitenkään paljon kirjoja kannettavana tms.

yhdestä kirjasta tulee läksyä kerralla vaan, eli ei sinne niin kauheesti tarvi mahtua. Mutta liikuntavaatteetkin on kiva saada reppuun mahtumaan.

Yhteistyössä