G: Millainen sänky sinulla on?

12.08.2008
533
0
16
Tällästä kyselyä illan vietoks. Sänky nyt vissiin löytyykin joka kodista niin luulis saavan paljon vastauksia.

On tietty oma lehmä ojassa, meillä sängyn osto ajankohtainen, ja mietin et millaseen sitä rahansa lykkäis. Mulla selkävaiva, joten jämäkkä / kova pitäis olla ainakin.

Meillä jenkkisänky ja mulla menee niin hermo siihen...petari elää ihan omaa elämäänsä....puoliks aina ulkona...ja kun pohja koostuu kahdesta sängystä, liikkuu nekin miten sattuu. En suosittele!

Meilläkin oli ennen jenkki, ja hermo meni täälläkin. Siks ostettiinkin ihan oikea sänky ja ihan perus vaahtomuovipatjat siihen, ja vieläpä Ikeasta :whistle:
Kuopusta nukuttaessa totesin patjan ihan loistavaksi, reunalla kölliessäni väistämättä nukahdin eikä selkäänkään sattunut kun siitä havahduin. Siksi hommattiin samanlaiset meillekin :D

Runkopatjasänky -> 2x 80cm sänky ja 160cm leveä petari. Hyvin oon siinä nukkunu kohta 4 vuotta.

Nuo runkopatjat oon jaloistaan kiinnittäny nippusiteillä toisiinsa, niin pysyvät yhdessä :D (juu, sellasia yhdistyskappaleitakin saa, mut ne on paljon hankalammat jos tarvii irrottaa, noi voi aina poikkasta ja laittaa uudet :) ).

Alkuperäinen kirjoittaja kielo:
Meillä jenkkisänky ja mulla menee niin hermo siihen...petari elää ihan omaa elämäänsä....puoliks aina ulkona...ja kun pohja koostuu kahdesta sängystä, liikkuu nekin miten sattuu. En suosittele!

Eiks teillä ole niitä rautoja siinä ruuvattu yhdistämään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja kielo:

Eiks teillä ole niitä rautoja siinä ruuvattu yhdistämään :whistle:

Kaikissa jenkeissä ei ole mitään yhdistäviä tekijöitä. Meillä ei ollut ainakaan edellisessä. Mut joo, ei tuu meillekään enää sellaista. :saint: (tosin nuo alimmat patjat meillä pysyi kyllä paikoillaan, mikään muu siinä sängyssä ei sit ollukaan hyvää :D)

73529820.jpg

Tuollanen.. 2 joustinpatjaa ja paksu petari.. oikein ihana sänky! vaikka kerran onnistuinkin istumaan siihen niin että se pohja rämähti alas kun yhet ruuvvit katkes.. :snotty: syytän sitä että muksu oli kovasti pomppinut siinä..

juur askosta hankitut kovat patjat (selkävaivojen vuoks) oisko just noi helmi patjat ja siihen petari joka mukautuu kehon ja lämmön mukaan
aivan loistavat ja säryt lähes loppunut

Puusepän tekemä, täyskoivunen, kaaripääty, ,missä ristikko (kalterit :) ) " 2 iskun patjaa (80cm leveitä) joissa toinen puoli kova ja toinen pehmeä ja niitten päällä 8cm täysleveä peteri. Tosi hyvä paketti

Meil on tällä hetkellä tollanen ihme viritelmä, 2*80cm runkopatjaa, niiden päällä 160cm joustinpatja ja sitten vielä petari. Ja väitän etten tykkää. Jenkkisänky näyttää niin ihanan muhkealta, vaan oisko se sit kuiteskaan kiva. Oon siis viime ajat miettiny samaa kuin aurynin sänky on, et ois vaan perus sänky ja siinä vaahtomuovipatja. Kunnon sellanen, mä jotenkin kuvittelisin et siis ois hemmetin hyvä nukkua.

120 cm leveä joustinpatjasänky, mun mielestä siinä on tosi hyvä nukkua mut miehen mielestä se on liian pehmee. Säännöllisin väliajoin mä yritän keskustella uuden leveemmän ja kovemman sängyn ostamisesta mut ei sitä sit kuitenkaan sekään kiinnosta.

Yhteistyössä