G: Millaiset talvikengät olet ostanut lapsillesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Esikolla on 2 catmandoon kengät, kakkosella kuoman crosserit ja peruskuomat, kolmosella kuoman crosserit x2 ja nelosella kuomat ja vikingit.

Mistä saa kuoman crossereita? Mä en oo nähnyt täällä pk seudulla missään, vaan tavallisia kuomia.

Esikoisella on Vikingin goret, Reimatecin toppakengät, Kuomat ja kolmet ( :ashamed: ) hienommat ns. kaupunkikengät.

Kuopuksella on Reimatec-kengät, Pionin vedenpitävät, jotkut Puuha Pete-popot :D ja parit ns. paremmat kengät.

Ja molemmilla lämminvuoriset kumpparit, päiväkodissa niitä säilytetään.

Anoppi oli ostanu likalle talvikengät, joissa karvareunus (siis hienostelukengät hameen kanssa pidettäviksi).

Pojalle ostin ale kopasta kengät (6,90e), jokka saa kelvata nyt ensalkuun koulussa.

Ensviikolla kenkä ostoksille.

Nyt käytössä molemmilla viimevuotiset kuomat, joihin ei mahdu enää villasukka.

Onko kellään kokemusta : LassieTec tai Lassie G-Tech talvikengistä?

Äh, just pitäs lähtä ostamaan. Kertokaa viisaammat mitä ostaa, baut 40e ois budjetti. Nyt ei riitä rahat Reimoihin, joita meillä on normisti käytetty. Pitäs olla vähän vesisuojaa kun kelit niin vaihtelee..

Meillä on Vikingin goret ja Reiman vedenpitävät talvikengät, en muistanut et meillä oli jo kotona nuo reimat, niin haettiin lapsille nuo Viikkarit kun oli niin hyvä ale =)

Alkuperäinen kirjoittaja loo:
meillä on kuomat tarhakenkinä ja ns parempina popoina superfitin goret

Mikäs järki tässä on? Vaikka asia ei mulle kuulu, niin eikö goret olis järkevää pitää arkikäytössä - etenkin siellä pk:ssa, missä ulkoillaan kuitenkin kaikilla säillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja loo:
meillä on kuomat tarhakenkinä ja ns parempina popoina superfitin goret

Mikäs järki tässä on? Vaikka asia ei mulle kuulu, niin eikö goret olis järkevää pitää arkikäytössä - etenkin siellä pk:ssa, missä ulkoillaan kuitenkin kaikilla säillä?

Niinpä. kenkiähän pitäisi vaihdella. Mä nimenomaan ostan kunnolliset kengät arkeen ,joita sit vaihdellaan. Pakkaskengät, goret...paremmat kengät on sit vielä erikseen.

Uusimmat

Yhteistyössä