Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Oikeastikko? Mä oon aina miettiny, että oonkohan ainoa, joka noin aikasin aloitti :/ Päivisin vielä leikin niillä barbeilla :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Oikeastikko? Mä oon aina miettiny, että oonkohan ainoa, joka noin aikasin aloitti :/ Päivisin vielä leikin niillä barbeilla :/
ITte en aatellu että toi vois olla normia?? NÄKöjään sit mutta kannattaa tarkistaa vielä teekoosta??
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Oikeastikko? Mä oon aina miettiny, että oonkohan ainoa, joka noin aikasin aloitti :/ Päivisin vielä leikin niillä barbeilla :/
ITte en aatellu että toi vois olla normia?? NÄKöjään sit mutta kannattaa tarkistaa vielä teekoosta??
joo, taidan soittaa sinne huomenna. Alkoi oikein vaivaamaan tämä juttu nyt. Kai niiltä voi sieltä kysyä, että minkä ikäisenä itse aloittivat, että voi vähän verrata???