G: Minkä ikäiselle sinun mielestäsi Me&I-vaatteet ovat liian lapsellisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liljankukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"liljankukka"

Vieras
Itse sain juuri 11v tytölle vähän Meandin vaatetta, eikä enää halua sitä lastenmallistoa. Wepsopista tilataan sitten varmaankin sitä viime vuoden nuorisomallistoa sitten ensi vuodeksi.

Minkä ikäselle te ette enää haluais niitä? Tai minkä ikänen ei niitä enää kelpuuttas? Mulle siis olis lastenmallisto vielä käynyt, mutta lapselle ei. Itse ajattelin, että yläasteelle mennessä ei varmaan enää ostettaisi.

No jotkut niistä, esim. kanvashousut, tai muut sellaiset missä ei oo kauheasti "lapsellisia" kuvioita, menee mun mielestä niin kauan, kun kokoja riittää. Ne kuviolliset sitten sen mukaan varmaan, mikä lapsen oma maku on.

meidän 11vee laittaa kyllä päälleen ja tykkää kovasti!! uudesta mallistosta tuli kärpässieniä ja geishaa =) paljon on kaikennäköistä reipasta ja kuviollista hänellä ja tykkää, on vissiin aika persoonallinen pukeutuja?

En oo ostanut enää tokaluokkalaiselle tytölle, enkä 5½ v pojalle.

Osa on jo liian lapsellisia mun mielestä, osa ei kelpaa pojalle (ei tykkää enää mistään retrojutuista joten en niitä osta).

[QUOTE="vieras";24670617]meidän 11vee laittaa kyllä päälleen ja tykkää kovasti!! uudesta mallistosta tuli kärpässieniä ja geishaa =) paljon on kaikennäköistä reipasta ja kuviollista hänellä ja tykkää, on vissiin aika persoonallinen pukeutuja?[/QUOTE]

Meillä kans samanikänen tyttö, ja sekin suorastaan rakastaa värejä, ja Meandilta niitä löytyy. Kärpässienet kummatkaan ei napanneet meitä (vihreä ei oo mun suosikkeja) mutta se musta geishatunika tuli, ja sit salaisena saatiin vihreä kruunutunika. Käytetään jo kokoa 146/152, joten ehkei enää kuin kevällä niitä. Onko teidän tyttö miten pitkä? Meinaan toi geishatunika on aika pientä, juuri sopiva 143 senttiselle tytölle. Ne mustat velourit kyllä miellyttivät enemmän häntä kuin punaiset joogapökät, mutta toki ne mustat on monikäyttöisemmät. Mutta on siitä parin vuoden takaisesta kyllä muutunut, kun sillon halusi olla väriläiskä, vihreää, pinkkiä, raitaa ruutua, punaista, kaikkea. Nyt väriskaala alaosissa on kummasti rajautunut.

Kyllä, on aika reipas pukeutuja. Ei oo vastaavaa tapausta kun meiän tullu vielä eteen, siis onhan niitä sellaisia mutta noin reippaista kamppeista tykkäävää, mutta sielunsisar on löytynyt :D

On mukavaa ettei vielä halua niitä mustia teinikamppeita, suurimmalla osalla on jo niitä ja meikkaavatkin, muutenkin ovat jo niin isoja pimuja.
Onneksi meidän tyttö haluaa olla vielä hetken lapsi, ja se käy minulle paremmin kuin hyvin :)

Yhteistyössä