G: Minkä ikäisenä esikoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauris.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
36v. 2 vuotta yritystä ja lapsettomuushoitoja, inseminaatiolla tärppäs. (Taidan olla tähän mennessä vanhin tämän ketjun ensisynnyttäjistä...) Olen sitä mieltä että lapsi olisi pitänyt tehdä/saada aikaisemmin, mutta aina ei tasan käy onnen lahjat...

23v oli hyvä ikä minulle esikoisen saamiseen (nro 2. syntyi kun olin 26). Lapsien tulo ei edes opiskelua haitannut, vauvoista huolimatta korkeakouluopinnot nyt takana. ja lapsiakin on tullut vielä lisääkin... :)

Pyöreät 30 v tuli juuri täyteen ennen esikoisen syntymää. Meillä on ollut hyvä tärppi molemmista lapsista, ei ole tarvinnut kolmea kuukautta enempää yrittää.

20v., tulin heti raskaaksi, kun jätin pillerit.
Pikku-kakkonen tulikin "hiukan" myöhemmin eli 41v.
Eli aina ei sitä toista tule heti, kun haluaa vaikka eka raskaus lähtisi alulle helposti.

Rupesin haluamaan lasta noin 23-vuotiaana, mutta halusin saattaa yliopisto-opintoja pidemmälle. Esikoinen syntyi ollessani 26-v heti toisella kuukautiskierrolla. Suoritin opinnot loppuun hoitovapaan aikana ja tokaa sitten yritettiinkin yli 2 vuotta.

34 v. , heti toisesta kierrosta tärppäsi. Nyt on toinen tulossa, ikäni nyt 36 v. Vanhempana kun saa esikoisen pitää laittaa "hösseliksi" (jos Luoja suo) mikäli haluaa useamman lapsen.

35 v tokasta kierrosta, ja ihana olisi useampikin lapsi, mutta pelottaa, ettei siinä sitten mitään muuta enää ehdi vuosikausiin olettaen, että tärppäisi toisen ja kolmannenkin kerran.