G: minkä ikäisenä kokeilit alkoholia ensimmäisen kerran? vanhempiesi reaktio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tulipa mieleen tuosta yhdestä toisesta ketjusta. Itse olin 15v kun join itseni juovuksiin ensimmäisen kerran. Vanhempani tuskin tietävät tänä päivänä milloin aloin käyttää alkoholia, kun en koskaan krapulaani näyttänyt.

Olin 13v ja siitä lähtien join joka viikko 1-3 kertaa tuonne 17-vuotiaaksi...

jaa mitäs vanhemmat? Ei mitään. Eivät saaneet mulle pidettyä mitään rajoja, joskus yrittivät pari sanaa mumista mutta ei apuja...

tiesivät kyllä, kysyvät aamulla otakko koska uusiksi? kuittalua. poristiin asiasta, neuvovat othaan buranan. meilä on kotia saanu tulla aina, vaikka kunto ois ollu mikä. harvemmin kaato kännissä, ylheensä parin siideria ja hauskaa oli. taisin olla 14v ku otin ekat kännit..

17v ekat kännit, vanhemmat ei ollut moksiskaan. :) Äiti ehkä ihan vähän huolestui ja neuvoi ottamaan tulevaisuudessa vähemmän, mutta ei ole saarnannut tai sekaantunut, raivonnut tai muutakaan. Ehkä olin jo tarpeeksi hyvässä iässä ottamaan tekemisistäni vastuuta.

Taisin olla 14v, vappu ja neljä pulloa keskaria. Eipä äiti huomannut mitään kun ehdin selvitä kotiin tullessa. Mutta seuraavana juhannuksena jo v*ttuili kun oli hiukka huono olo aamulla...

Yhteistyössä