G: Minkä leffan katsoit viimeksi? Entä minkä kirjan luit?

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Mä katsoin viimeksi Brodget Jones -leffaa mikä tuli hiljattain telkkarista. Olin nähnyt sen kyllä aiemminkin. Ihan uusi leffa, minkä katsoin taisi olla puolisen vuotta sitten Slummien miljonääri. Leffateatterissa en ole käynyt aikoihin.

Kirjoista sain tänään loppuun Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolaisen ja toissapäivänä lopetin Märta Tikkasen Vuosisadan rakkaustarinan.

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Avatar. Puuduttava leffa ja kiduttavan pitkä. Tuntui ettei lopu koskaan. Ja maksoi ihan sikana.

Juliet, Naked (Nick Hornby) Viihdyttävä ja hauska. Kuten kaikki Hornbyn kirjat.

Oi, tota en olekkaan lukenut! Pitää rynnätä kirjastoon :)

Mulla on joku hiton avaruuskirja, en muista nimee, hmm A:lla alkaa.

Alcemist? Ei kun Algebraisti; Ian M. Banks, ihan ok.

Leffaa en muista, kun niin kauan. Tai joku mitä katoin töllöstä yksin.

Leffateatterissa kävin viimeksi katsomassa Sherlock Holmesin, kotona katsoin viimeksi Adamin. Viimeksi luin uusintana Kierkegaardin Mozart-esseet, sillä aihe oli minulle ajankohtainen.

kirja Reettia kurjosen Minä adoptoitu. Elokuva? joku noita telkkarista tulleita....
Seuraava kirja, nimeä en muista nyt enkä vielä aloittanut, yöpöydällä odottaa. kertoo israelilaisten ja palestiinalaisten elämästa

Leffa: Legion (surkea kauhutoiminta, en suosittele)
Kirja: Taisi olla Anna-Leena Härkösen Ei kiitos, mutta tästä on jo kuukausi aikaa, saattoi olla joku muukin. Nyt on meneillään Waltarin Johannes ja Fowleyn Jane Austenin lukupiiri, mutta edistyvät hitaasti... En ole viime aikoina jaksanut keskittyä lukemiseen.

Yhteistyössä