G: Minkä lomakohteen valitsisit lasten kanssa (muksut 1v ja 6v)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siellä käyty Icmelerissä. Sidestä ei kokemusta, mutta siellä AM:n AI-hotla on saanut paljon haukkuja :(

Kreetalla käyty Geranissa. Mutta siitä on jo kahdeksan vuotta aikaa, oli silloin todella hiljainen paikka, ja jos tahtoi lähteä esim illalla syömään muualle niin joutui käppäilemään aika matkan. Platanias on taasen ihan hotellirypäs kahden puolen tietä, joten itse suosittelisin esim. Kato Stalosta tai Agia Marinaa, lähempänä Haniaa. Niissä on kuulemma myös paikallisasutusta ja pikkutavernoita ihan kävelyetäisyydellä. Geranikin on vissiin nykyisin vilkkaampi, mutta luulisin että on aika tavalla hotellirypäs sekin.

Me tykkäsimme enemmän Turkista kuin Kreikasta. Ruoka on hyvää kummassakin, Turkissa edukkaampaa mutta ainakin yhtä maukasta sapuskaa.

Itse olen vuosia sillä suunnalla asunut ja suosittelen lämpimästi. Olen myös käynyt kaikissa noissa muissa paikoissa , paitsi Turkissa ja todellakin Rota aivan varmasti paras. Siellä ihanin ruoka, paras asiakaspalvelu, paljon nähtävää ja koettavaa. Se ei varsinaisesti ole edes mikään pahin turistirysä, eli siellä pääsee myös kokemaan ns. oikeaa paikallista elämää, mistä turistikohteet lähes poikkeuksetta aina ovat hyvin kaukana..
Vain hintataso on ehkä korkeampi kuin muissa mainitsemissasi paikoissa ( ja onkin), mutta se kannattaa!

Hauskaa lomaa, minne menettekin!

Meillä on porukassa lapset 6v, 4v, 2v ja vajaa 1v, ja suuntaamme Turkkiin. Me tosin menemme vaan valmiiseen pöytään, rannalle ja altaille uimaan, siksi ei kulttuuria tms. kaivata.

Itse valitsisin siis Turkin tai Kreikan. Molemmat kivoja paikkoja.

Yhteistyössä