G: Minkä merkkisiä KÄSIPYYHKEITÄ pidät laadukkaina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyyhkeitä kaikille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyyhkeitä kaikille

Vieras
Nyt pitäisi ostaa uusia käsipyyhkeitä vessaan. Minulla on muutamia Pentikin pyyhkeitä ja ne ovat olleet todella kestäviä, muhkeita, pehmeitä ja laadukkaan oloisia.

Mitkä muut merkit valmistavat mielestänne laadukkaita käsipyyhkeitä?

Minä olen tykänny Marimekon ja Luhdan pyyhkeistä. Finlaysonitkin on ihan hyviä ja Stockmannilta Hulluilta Päiviltä ostetut jotku Stockan oman merkkiset pyyhkeet on kans kivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Minä olen tykänny Marimekon ja Luhdan pyyhkeistä. Finlaysonitkin on ihan hyviä ja Stockmannilta Hulluilta Päiviltä ostetut jotku Stockan oman merkkiset pyyhkeet on kans kivoja.

marimekko ja luhta meilläkin suosikit, ehdottomasti!

Meillä Marimekot nukkaantuneet parissa vuodessa, niistä lähtee sellaisia "lankasäikeitä" niin kuin osasta Finlaysonin muumipyyhkeistäkin. Luhta on ollut meillä kestävä ja samoin hyvänä ovat pysyneet Ikean melkein ilmaiset käsipyyhkeet. :D

Luhdan ja Ikean pyyhkeet on meillä kestäneet parhaina pesusta pesuun.
Finlaysonin Muumipyyhkeet ja Ratian käsipyyhkeet on ihan susia. Osa marimekoistakin kulahtaa aika äkkiä.

piti kanssa sanoa et meil oli marimekon laudepyyhkeet joista lähti kans niitä lankasäikeitä vaik ne oli viel melkein uudet vaikka mukavan tuntuiset pyyhkeet oli. Luhdalla on musta kivoja värejä ja ovat pysyneet kuosissaan hyvin kulahtamatta. pehmenevät vaan käytössä mukavammiksi.

Yhteistyössä