G: Minkäikäisen lapsen jätät itsekseen lastenammeeseen, jos olet itse kuulolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En välttämättä jättäis lasta yksin kylpemään! Kyllä mä oisin mukana kylpyhetkessä. Onnettomuus voi sattua niin nopeasti. Kun sä alkaisit vasta kuulosteleen, et onkohan kaikki hyvin, voi olla jo liian myöhäistä!

no meillä ei olla jätetty vielä ja lapset on 4 ja 2. aina on näköyhteys kylpyammeeseen, meillä kun on pesuhuone alakerrasssa(takkahuone,kellaritiloissa) niin ei tulisi mieleenkään lähteä itse ylös, matalaankin veteen voi hukkua! ehkä sitten kun lapset osaavat uida eivätkä enään edes ammeeseen mahdu niin voin olla aika luottavaisin mielin

Mulla ei ole edes 12-vuotias päässyt vielä yksinään uimahalliin. Toinen taas kävi jo 11-vuotiaana. Mutta kyse onkin uimataidosta. Itse kuljin uimahallissa jo 8-vuotiaana yksin.

Muutoin tais olla 4-vuotias vanhempi poika kun jätin hänen vannaan, oven auki ja itse istuin olohuoneessa parin metrin päässä.

4v ei vielä yksin ole ollu vannassa. Siten kyllä, että olen kodinhoitohuoneessa lavehtinu pyykkejä, ja tyttö on pesuhuoneessa leikkimässä, mutta mä kyl näen tytön koko ajan...

Tuo alle 3-v saa olla yksin hetkiä. Kuulolla olen koko ajan. Puhuu taukoamatta ja kun pulina loppuu, menen kattomaan. Mukula osaa sukeltaa ja lähes uidakin. Ja 7-v saa uida uimahallissa yksin.

No minä en jätäisi pientä lasta yksin, mutta mies sen sijaan...
d015.gif

6 ja 8 vuotiaat neidit saa olla kaksin ammeissa hetken... Siis sen aikaa, että menen sitten itse 3 vuotiaan poitsun kanssa suihkuttelemaan (+poitsu kylpemään)... :)

Kyllähän tuollaiseen ammeeseen voi keikahtaa...

2 v ja 4 v ovat jo kauan kylpeneet yksin.
Kylppärin ovi on auki, ja kuulen heidät tässä 68 neliön tilaihmeessä vallan mainiosti, usein jopa näen. Muoviset vauvanammeet molemmilla. Eikä vettä edes puolillaan.

Kyllä meidän kesäkuussa 3v täyttävä neiti on yksinään kylpyhuoneessa ja ammeessa.

Nelikuisesta käyty vauvauinnissa ja lisäksi tyttö ei ole hetkeäkään hiljaa, joten uskallan jättää ammeeseen yksin. Toki kylppärin ovi on auki ja kuulolla olen.

Yhteistyössä