G:Minkälaisen kännykän omistat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6610i

6610i_main.jpg

mikähän nokialainen lie, karvalakkimallin kamerakin ja radio millä kummallakaan en mitään tee. Edullisin kuitenkin sellainen joka myös esim jenkeissä toimii. piti ostaa uusi kun edellisestä meni soittoääneet kokonaan ja takuu oli juuri ehtinyt mennä voimasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Oli silloin ainoa kukallinen kun ton ostin. Nyt on vaikka mitä kauniita. Ei oikein mies myyjät ymmärtäneet mua kun menin ostamaan kaunista puhelinta. :whistle:

cl75_bg.jpg

Oletko ollut tyytyväinen? Vanhako tuo malli jo on? Mulla on nytkin Siemens M55 ja pian 3 vuotta vanha. Tekisi tuota vähän mieli (vaikkakin se Poppy oli vielä ihanampi :) ). Nokialaiset ei enää kiinnosta, kun ne tuntuu aina temppuilevan. Onko akku kuinka hyvä ja onnistuuko soittoäänien jne lataaminen helposti?

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:

Mulla tää sama.Ja pinkkinä tietty ;)

Miten teillä on toiminu tuo? Mulla toimi noin kuukauden ja sitten alko lyömään luuria korvaan ja vaikka oli pöydällä niin hetken päästä kysyi pin-koodi? Kävi huollossa 3 kertaa eikä siltikään toiminu kunnolla.
Ja pidin sitä kuin kukkaa kämmenellä, eikä lapset päässy siihen koskemaan. Ihan sen takia ku mä niin ihastuin siihen.
Kyllästyin sitten siihen ku temppuili koko ajan ja vaihdoin toiseen, mutta tässä uudessa on ulkonevat näppäimet niin puhelun aikana painelee koko ajan numeroita ja piippauksenahan se kuuluu sille toiselle. Mulla on varmaan liian pulleat posket tähän puhelimeen... :D :laugh:

Mulla Nokian Communicator, mallia 9500 ja miehellä Nokian N81 8Gb- edition. Kotona meillä myös 9300i, K600i, 6110, 6630, 3110, 3510i, M35 sekä vanha kunnon Motorolan Ringo. Kaikkia muita tulee käytettyä varalla ja lainattua kavereille jos tarvitsevat paitsi tuota Ringoa.

Mulla meni tästä http://static.vergelijk.nl/fotos/nokia_6230i_22244_big.jpg just tällä viikolla näyttö,jota ei kannata ruveta vaihtaan..

Huomenna puhelinostoksille,ja meinasin ostaa joko Nokia 6300 tai Nokia 6233.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:

Mulla tää sama.Ja pinkkinä tietty ;)

Miten teillä on toiminu tuo? Mulla toimi noin kuukauden ja sitten alko lyömään luuria korvaan ja vaikka oli pöydällä niin hetken päästä kysyi pin-koodi? Kävi huollossa 3 kertaa eikä siltikään toiminu kunnolla.
Ja pidin sitä kuin kukkaa kämmenellä, eikä lapset päässy siihen koskemaan. Ihan sen takia ku mä niin ihastuin siihen.
Kyllästyin sitten siihen ku temppuili koko ajan ja vaihdoin toiseen, mutta tässä uudessa on ulkonevat näppäimet niin puhelun aikana painelee koko ajan numeroita ja piippauksenahan se kuuluu sille toiselle. Mulla on varmaan liian pulleat posket tähän puhelimeen... :D :laugh:

Mulla myös OLI tuo puhelin, mutta ei toiminut, ei! Sama vika oli, eli löi luuria korvaan. Huollossa kävi monta kertaa, kunnes kyllästyin ja vaihdoin.

Yhteistyössä