G: Missä asut nyt? Missä taasen haluaisit asua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apea vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tampereen kupeessa vanhassa omakotitalossa, jossa on iso piha. Tää on mun unelmien täyttymys. Todennäköisesti en edes vaihtaisi noihin läheisiin taloihin, joissa on järvenrantatontti, koska ne on kukkien kasvatuksen kannalta kylmempiä.

Aurinko paistaa ja olin just kolme tuntia puutarhatöissä =)

Asutaan OKT-alueella pääkaupunkiseudulla, haluaisin asua Espoossa meren rannalla.

Miksei muuteta: tänne on muutettu, joten olisi tosi itsekästä, jos omien mielihalujeni perässä pistäisin koko perheen muuttamaan. Lapset harvoin haluavat muuttaa.

Asun Englannissa isohkossa kaupungissa (n. 150 000 as.) ok-talossa. Talo ja puutarha on ihanat, samoin kaupunginkeskusta ja maaseutu lahella. Mutta, mieluummin asuisin kuitenkin etela-ranskassa, vanhassa talossa, jonka pihalla kasvaisi sitruuna-ja oliivipuu.

Asun 5km Helsingin keskustasta, hyvin rauhallisella alueella missä voi nautiskella oravista ja pikkulinnuista (citykaneista puhumattakaan) omalla terassilla :). Oon tykännyt asua tässä niin hulluna, että ehkäpä en muuttaisi minnekään, jos pysyvä asuminen vain olisi mahdollista. Minne muualle? En tiedä. Ulkomaille ei tee enää mieli, pohjoiseen välillä. Oulu on ihana ja siellä on suku, mutta...se on aika pieni, niin helkutin kaukana kaikesta ja ilmasto on hirveä, kesä tulee joskus heinäkuun puolessavälissä. Ehkä mummona muutan takaisin :heart:.

Yhteistyössä