Mie ostin jarrusukat ensimmäisen ultran jälkeen. Samalla reissulla lähti mukaa myös äitiysvaate.
Varsinaisesti aloin haalia vasta kun äitiyspakkaus oli jo tullut.
Varsinaisesti aloin haalia vasta kun äitiyspakkaus oli jo tullut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aamu:Ja ääliömäisintä on laittaa hoitopöytä makkariin ja juosta muksun kanssa aina vessaan kun kakat valuu syliin..nimimerkillä kokemusta on =D
Meillä oli hoitoalustana ihan vaan pesukoneenpäälle laittetu hoitoalusta ja hyvin toimi.
Ja vaunut olen jo hankkinut vaikken ole vielä edes raskaana..yritys kyllä on kova =D
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Alkuperäinen kirjoittaja aamu:Ja ääliömäisintä on laittaa hoitopöytä makkariin ja juosta muksun kanssa aina vessaan kun kakat valuu syliin..nimimerkillä kokemusta on =D
Meillä oli hoitoalustana ihan vaan pesukoneenpäälle laittetu hoitoalusta ja hyvin toimi.
Ja vaunut olen jo hankkinut vaikken ole vielä edes raskaana..yritys kyllä on kova =D
meillä myös!
Alkuperäinen kirjoittaja aamu:Ja ääliömäisintä on laittaa hoitopöytä makkariin ja juosta muksun kanssa aina vessaan kun kakat valuu syliin..nimimerkillä kokemusta on =D
Meillä oli hoitoalustana ihan vaan pesukoneen päälle laittetu hoitoalusta ja hyvin toimi.