G: Mistä olet onnellinen juuri tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensäkin yritän olla kiitollinen kaikesta mitä olen saanut ja mitä omistan! Noilla tarkoitan lähinnä henkisiä ja "perheellisiä" asioita, en tavaroita.
Mutta nyt erityisen kiitollinen eilisistä peltokaupoista jotka lopultakin saivat päätöksen! Miehellä meinas jo yöunet mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Tänään iloitsen erityisesti siitä, että meidän perhe lähtee lomalle!! Klo 17.40 lähtee kone kohti Espanjaa!! B)

Tervetuloa :D

Kiitos!! =) Missä päin olet?

Málagassa, tarkemmin sanottuna Fuengirolassa :) Mihinkäs te suuntaatte?

Siihen Fuengirolan lähelle Calahondaan majoitutaan tällä kertaa. Aikaisemmin ollaan aina oltu Benalmadenassa.

Olen onnellinen siitä, että tänään tuli käräjäoikeudesta myönteinen päätös koskien oheishuoltajuutta, jota miehelleni haimme koskien perheemme esikoista :heart:

siitä että nelonen näytti hyvinvoivalta ja kaikki oli hyvin. :heart:
oon myös onnellinen siitä että mulla on jo 3 ihanaa tyttöö jotka oli kuin pikkuenkeleitä kaupassa. :heart: :heart: :heart:

löysin kauan kaipaamani pehmoisen tuttiklipsin ja edullisia kestovaippoja ja lelun tulevalle vauvalle. Ja keksin samalla joululahjat firman ihmisille samasta liikkeestä ja samalla kerralla kaikki tilaukset merkeistä sisään. (oli muuten www.tuittinen.fi) Ihanaa! Se osa on joulusta ohi! Nyt vaan heräteostoksia.

Yhteistyössä