G: Mistä ootte tienny synnytyksen lähestyvän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepskukkuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jepskukkuu

Vieras
Mä aavistelin ekalta siitä, että koko ajan oli sika kipeänä paikat ja ku kävi pitemmällä kävelyllä, nii armoton paineen tunne alapäässä. No lopulta tiesin synnytyksen alkaneen, ku supisteli harvakseltaan ekoja kertoja koko raskauden aikana. Ja kolmen vrk:n sisään oli jo vauva syntyny, rv 39+3.

Tällä toisella kerralla mulla on ollu niin helppo raskaus, ei kipuja oikeestaan mainittavammin eikä mitään muutakaan. Huomenna tulee 38 viikkoa täyteen, eikä minkään valtakunnan merkkiä synnytyksen lähestymisestä... Aivan nuoruus kunnossa oon, kävelemäänki pystyy niin nopeasti ku haluaa, eikä yhtään tarvi "vaappua". :) Meneeköhän yliajalle!? :) Voihan se tietty olla tyyntä myrskyn edellä, mutta outoa.. :)

Mites teillä muilla?

en aavistanu mistään. yöllä 12 aikaan vaan alko kauheet supistukset jotka tuli heti 3min välein ja sit tuli samalla limatulppa. tuli ihan puun takaa koko synnytys ja klo7 poika syntyi

lähestyvästä synnytyksestä kertonut yliaikaisuuskontrolli ja aamulla sairaalaan lähtö koska molemmat aikaisemmat synnytykset on käynnistetty. toivotaan että nyt saisin kokea sen spontaanisti synnyttämisen, rv 39+5 menossa.

Ei ollut mitään kummempia oireita, vaan heti alkoivat supparit yöllä kipeinä ja säännöllisinä. Muutaman tunnin päästä olisi ollut toinen yliaikaiskontrolli :D

Edellisenä päivänä rampattiin vielä Ikeassa ja Itiksessä, ei mitään tuntemuksia, hyvin jaksoin.

42+0.

Esikoisesta en aavistanut mitään.. ihan yllätyksenä alkoi säännölliset supistukset.

Toisen lapsen kohdalla alkoi tulla supistuksia harvakseltaan jo 1,5vuorokautta ennen kuin lapsi syntyi.. vajaa vuorokausi ennen syntymää irtosi limatulppa jonka jälkeen supistukset pikkuhiljaa tiheni ja lopulta muuttui säännöllisiksi.

Eipäs ollu mullakaan synnytyksestä mitään merkkejä etukäteen, rv 41+4, iltakymmeneltä alko supistelemaan harvakseltaan, aamulla puolseitsemältä oli semmoset fiilikset että sairaalaan lähettiin ja kymmeneltä aamulla oli jo tyttö ulkona.

Yhteistyössä