G:mistä ostat vaatteesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti04
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päällisvaatteet yleensä ostan kirppiksiltä, alusvaatteet kaupasta:)
Joskus löydän kaupastakin jotain kivaa, mut jos kaupoista lähden jotain etsimään, niin kierrän yleensä useamman kaupan. En ole kauppa/merkkiuskollinen.

Käyttövaatteet henkkamaukalta. Töihin enemmän vaatteet your face/andiata/bandolera linjalla. Olen merkkiuskollinen, sillä tiedän sieltä saavani itselleni istuvia vaatteita.
Tissiliivit erikoisliikkeestä, jotain kaunista vaan. Kokoa ei löydy oikein muualta. Kengät kenkäkaupasta ja niissä olen tosi uskollinen. Isolla jalalla ei paljon juhlita...

Alusvaatteita tarttuu yleensä mukaan Seppälästä, mä kannatan sarjispöksyjä enempi ku pitsiä :D

Muuten ostan sieltä mistä satun löytämään, en siis ole merkkiuskollinen vaan tahdon yleensä jotain tiettyä. Viimeks olen ostanu vaatteita Seppälästä, Intian Bazaarista, Cybershopista ja Halensin nettipuljusta. HM:ltä löydän myös sopivaa päällepantavaa ja housuja ostan Top10stä.

Biletyskenkiä ostan Morticiasta tai Kenkämarskista (ja kohta JoyBootsista... ) ja arkipopoja Ellokselta, BudgetSportista tai DinSkosta. Eli missä tulee kivat vastaan :whistle:

Alusvaatteet ihan erikoisliikkeistä. Samoin kengät. Näihin olen valmis panostamaan. Kun on hyvät liivit ja naiselliset alkkarit, on hyvä ja itsevarma olo. Miksi? En tiedä, mutta mulla toimii. Jos rinnat roikkuu, koska on huonot liivit, ryhtikin läsähtää jne. Ei hyvä.

Kenkien tulee olla hyvät. Maksan mielelläni käsintehdyistä, kuin jalkaani valetuista, aidosta nahasta tehdyistä kengistä. Hyvällä hoidolla kestävät monta vuotta ja jalkani voivat hyvin = rahanarvoista.

Päällivaatteet kuten takit, näihin myös satsaan. Ostan esim. Haloselta, Stockalta, erikoisputiikista tms. En ole erityisen liike- tai brändiuskovainen. Sisävaatteet ostan ketjuista kuten Lindex, KappAhl jne. Toisinaan käyn ostamassa Anne Linnonmaata tms. Sellaisia edustavia ja konservatiivisia vaatteita edustustilaisuuksiin.

Kiertelen kaupuista mitä löytyy.. mun harmiks harvemmin löytyy mistä tykkään.. jos löytyy niin maksaa jonkun verran.. tänään löysin anttilasta xx by mexx ni caprit 60e.. pakko köyhtyä sen verran kun oli niin hyvät.. harvemmin löydän hyviä mistä tykkään.. liivit erikoisliikkeestä myös.. muut alusvaatteet lindex jne.. farkuista istuu freesoulit eli niistäki saa pulittaa 100e :| pikkubutiikeista löytyy yleensä topit.. jo löytyy.. nyt sellanen hakusessa... :snotty:

Öö, hävettää tunnustaa, mutta pääsääntöisesti kaikki stokkalta. Pari tiettyä liikettä esim diesel, missä käyn myös ostoksilla.. Ja syy: en jaksa/viitsi/huvita raahautua pitkin poikin kaupunkia kun kaikki voi saada helposti yhdestä paikkaa.
Ulkomailta tuon myös paljon vaatteita, sillä monet suomessa kalliiit merkit saa halvemmalla esin jenkeistä.
Ja joo, olen todella merkkiuskollinen! Kaapista löytyy vain yhden merkin farkkuja ja muutoinkin vaatteet on noin viideltä eri merkiltä. Hyvin harvoin ja silloinkin jonkun hourahduksen saamana saatan ostaa jonkun muun merkin vaatteita.

Yhteistyössä