G: Mitä ajatuksia teissä herättää lause: "Sisäinen kauneus on rumien ihmisten puhetta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minusta tuo on ärsyttävä. Tulee pinnallinen ja tyhmä kuva ihmisestä, joka sanoo noin. Lisäksi on ihmeellinen oletus, että kaikki sisäisesti kauniit olisivat "rumia". Ihminen voi olla kaunis sisäisesti JA ulkoisesti. Minä olen mielestäni ulkoisesti kaunis ja silti sisäinen kauneus on minusta tärkeintä enkä tiedä ketään, joka loppupeleissä tosissaan muuta väittäisi.

[QUOTE="vieras";22097793]No valitettavasti sanoo. :/ Sellaiset, jotka eivät ole ihan loppuun asti ajatelleet asiaa, valitettavasti. Totta kuitenkin on, että ulkoisella kauneudella on nykymaailmassa jopa liikaakin merkitystä ihan työpaikan saannista parisuhdemarkkinoille.[/QUOTE]

:O
hmmm...no onneksi sellaista sontaa ei tartte ottaa ainakaan tosissaan ;) :p

Tuo kuulostaa sellaisen ihmisen puheelta joka arvostaa tasan tarkkaan vain ja ainoastaan kaunista kuorta.

Moni kakku päältä kaunis, silti silkkoa sisältä. Vai miten se nyt menikään..

Vitsihän tuo on pakko olla.
Mutta minua ärsyttää kauheasti sanonta: Hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. :headwall:

Se ei tietty pidä aina paikkaansa, mutta minun kohdallani on pitänyt. Yritän aina kohdella muita hyvin ja elämänasenteeni on optimistinen ja olenkin saanut elämässäni enimmäkseen kaikkea hyvää osakseni. Toisaalta ystäväni, maailman kultaisin ihminen on kokenut hirveitä asioita. :/ Mutta osittain tuo sanonta on totta, että oma asenne ja käytöskin vaikuttaa monesti paljon.

Jos joku ton sanoo, niin pidän sitä ihmistä todella rumana! Mä valitettavasti olen kuullut ton sanottavan tosissaan. Pinnalliset ihmiset vielä sanovat sen niin, että jos joku ottaa nokkiinsa, niin he voivat vielä tietty heittää, että "vitsi, vitsi", mutta heistä ihan oikeasti näkee, että kyllä vain he ovat ihan oikeastikin ylimielisiä. Voisin hyvinkin kuvitella jokusen julkkiksenkin sanovan ton lausahduksen tosissaan...

[QUOTE="vieras";22097848]Se ei tietty pidä aina paikkaansa, mutta minun kohdallani on pitänyt. Yritän aina kohdella muita hyvin ja elämänasenteeni on optimistinen ja olenkin saanut elämässäni enimmäkseen kaikkea hyvää osakseni. Toisaalta ystäväni, maailman kultaisin ihminen on kokenut hirveitä asioita. :/ Mutta osittain tuo sanonta on totta, että oma asenne ja käytöskin vaikuttaa monesti paljon.[/QUOTE]

Mä inhoan tuota sanontaa just sen takia, että oma asenne ja käytös ei vaikuta yhtään mitenkään siihen että ihmisiä ympärillä kuolee ja sairastuu, perheenjäsenille ja itselle tapahtuu taloudellisesti kamalia asioita, saat kaupan päälle syövän ja keskenmenon ja sitten joku tulee ja silittää päätä sanoen 'kaikella on tarkoituksensa'. Siinä on kans yksi kestoinhokki. Prkl..

Mä inhoan tuota sanontaa just sen takia, että oma asenne ja käytös ei vaikuta yhtään mitenkään siihen että ihmisiä ympärillä kuolee ja sairastuu, perheenjäsenille ja itselle tapahtuu taloudellisesti kamalia asioita, saat kaupan päälle syövän ja keskenmenon ja sitten joku tulee ja silittää päätä sanoen 'kaikella on tarkoituksensa'. Siinä on kans yksi kestoinhokki. Prkl..

Siihen vielä päälle, että jokainen saa vain sen, minkä jaksaa kantaa :kieh:

[QUOTE="vieras";22097783]Sisäinen kauneus on ihan aliarvostettua. Minusta on väärin sanoa, ettei ulkoinen kauneus merkkaisi mitään, mutta silti sisäinen kauneus on tärkeämpää ja se näkyy usein myös ulospäin. Melkein jokainen on kaunis silloin, kun hymyilee ystävällisesti ja lämpimästi, jolloin hymy ulottaa silmiin asti. :)[/QUOTE]

Aivan. jos et olekkaan mikään missi. niin hymyllä saat parhaatpuolesi näkymään. ja silloin näkee että sitä sisäistä kauneuttakin on. Ja sellainen ihminen on mielestäni kaunis.
Tämä kyseinen lause on mielestäni sarkastinen. Oikeastaan jopa hauska. :)
Kun miettii että yleensä juuri ne murjottavat, hapannnaamat ,puhuu siitä sisäisestä kauneudestaan. Mutta minnekkään se ei näy.

Saatatte olla ymmärtäneet tuon lauseen vähän väärin. Sehän ei tarkoita, etteikö sisäinen kauneus olisi myös tärkeää. Se tarkoittaa, että yleensä sisäisestä kauneudesta puhuvat ihmiset jotka eivät koe itseään ulkoisesti kovin kauniiksi. Mikä ei välttämättä kovin kaukana totuudesta ole.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22098019:
nyt mä vasta tajusin että mikä tossa sun avatarkuvassa on :ashamed:

Onhan se vähän mielenkiintoisen näköinen jos ei tiedä :) Oon vanhoja keskusteluja välillä selaillut ja toi on vilahtanut siellä, oon vaan katsonut että mikä kasa toikin, kunnes oon tajunnut että jaa, mun oma avatar.. Siitä tulee jo vähän tyhmä olo :snotty: