G: mitä et voinut sietää raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt tässä viimeisimmässä en pystynyt edes koskea metukkaan :x

Ekasta en muista, tokassa jauheliha ja yleensäkin ruuanlaitto pisti heittämään liinat tiskiin |O Kolmosessa ei tainut ihmeempiä olla.

Lihan haju raakana tai kypsänä sai oksentamaan. Itse asiassa aika harvaa asiaa siedin. Oksensin myös perunan hajusta, vaikkei musta peruna haise kovinkaan voimakkaasti. Viinirypäleet ja vesimeloni, hiukan tuoretta kurkkua ja suolakeksejä (Carr's Tablewater). Näillä pysyin ekat 4 kk hengissä, painoa tippui aika lailla.

Mä en voinut täyttää astianpesukonetta, haju oli yököttävä. Ruoka oli ainut, joka auttoi pahoinvointiin. Mitä enemmän sokeria, rasvaa ja kaloreita, sen parempi.

Kaikki voimakkaat tuoksut sai mut voimaan pahoin. kaupan kylmäosastot, niissä oli joku outo haju ja teki tosi pahaa. Esikoisen raskausaikana meijän piti laittaa kaikki kumipohjaiset matot pois, haju oli kaamee :laugh:

Makkaraa ja sen hajua. Aamuisin pelkkä ajatus makkaran hajusta aiheutti välittömän laatoitusreaktion. Inho makkaraa kohtaan jäi päälle, en voi syödä sitä vieläkään.

Mulla ei oo oikeestaan mitään sellaista. Paitsi että eilen olin pitkästä aikaa oksentamassa kun niin etoi kalan haju. Kirjolohipyöryköitä väänsin miehelle ja vieläkin puistattaa se haju :x .

Edellisessä raskaudessa oli sama, tietyt hajut sai mut kyökkimään.

Juusto. En voinut edes leikata siivua oksentamatta...
Tupakan haju (itse poltin ennen raskautta)
Töissä ambulansissa oli aika vaikeaa kun oli joitain juoppoja kyydissä. Se lemu muutenkin saatikka raskaana.... :x

Miehen dödön tuoksua (jotain Axea)
Haistoin sen ovienkin läpi ja olin kiukkuinen "Kun oot taas mennyt laittaan dödöä"

Tätäkin kun muistelen niin eipä oo ihme ettei mies kuulemma kestäis mua enää raskaana :laugh:

Hiilihappopitoiset juomat ja alkuun myös kaikki lämmin ruoka.
Mutta eniten ärsytti kyllä mahan taputtelijat. En ole ikinä pitänyt siitä, että tuntemattomat tulevat koskemaan.

Yhteistyössä