Minä muistan Sirkan ihanat parvekekuvat, keittiöremontit, barbie tai paremminkin ken kuvat ja etenkin hänen nukkekotijuttunsa
Ja jos joku pitää niceistä muistaa, niin Sirkka tulee ihan ekana mun listalla. :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No yök!! :x :x Onneks mulla on menny ohi kokonaan tuollanen...Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Tissiketjun lisäksi istukan perässä raahaaminen sekä palstalainen, joka vauvaa imettäessä antaa miehen panna takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tissit:löytyyköhän sitä tissiketjua enää mistään? mä luin kyllä lehdestä silloin, mut en ollu koneen ääressä, ois kiva lukee monien mieleen jäänyt ketju.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Mulle jäi mieleen se ketju missä Jukka ilmaantui paikalle ja sanoi:
Mitä v*ttua? -Jukka-:ashamed:
![]()
Savanna ja Savannan sotkut...
Tissiketjusta luin iltalehdestä. Mulla oli silloin palstatauko rikkinäisen netti yhteyden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No tämä ihana ketju joka edelleen lämmittää mieltä ja nostaa kyyneleet silmiin =) :heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1100302
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Pilkettä:no kyllä se tais se tissiketju olla.
Juu, tämä.
Alkuperäinen kirjoittaja Louvre:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No tämä ihana ketju joka edelleen lämmittää mieltä ja nostaa kyyneleet silmiin =) :heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1100302
Oijoi.. Luin eka kertaa koko ketjun ja itkut piti tirauttaa. Onnea jälkikäteen =)
Alkuperäinen kirjoittaja tissit:löytyyköhän sitä tissiketjua enää mistään? mä luin kyllä lehdestä silloin, mut en ollu koneen ääressä, ois kiva lukee monien mieleen jäänyt ketju.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Tissiketjun lisäksi istukan perässä raahaaminen sekä palstalainen, joka vauvaa imettäessä antaa miehen panna takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Tissiketjun lisäksi istukan perässä raahaaminen sekä palstalainen, joka vauvaa imettäessä antaa miehen panna takaa.
Kuka palstalainen??!:x
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä muistan ekana sen yhden itsemurha-ketjun. Jossa siis,onneksi, ei se äiti tehnyt kuitenkaan mitään itselleen vaan palstalaiset hälytti apua.