G: Mitä kamalaa olette saaneet anopiltanne? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tt

Vieras
..niin..lahjaksi tai muuten vain!?
Minkälaiset ajatukset teillä mielessä pyöri kun anoppi ojensi sulle "ne keltaiset orvokkiverhot isolla kiinnitysrusetilla varustettuna" :D

No, mä en ole saanut verhoja ..eipäs ku olenpas, siniset ..mut ne oli ihan ok näköset silloiseen vuokrakämppään vaikkakaan en niitä koskaan ikkunaan ripustanu :D

Yks joulu se anto meille lahjaksi sohvatyynyt, mustat joissa oli jotain beigen värinen eläin, peura tai joku ..tuola ne on komeron perällä :O

..ei tuu nyt muuta mieleen..

Kertokaa omia kokemuksianne anopin antimista :D

minä sain yksi joulu sellaisen punaisen talvilippalakin, jossa oli korvaläpät. Sellaista huopakangasta. Meinattiin miehen kanssa kuolla nauruun, kun niitä paketteja kotona auottiin:D

Mua vaan ärsyttää kun mun vanhemmat antoivat mun miehelle uuden pyörän kolmekymppislahjaksi. Mun kolmekymppiset kun tuli niin sain anopilta markettileikkokukkakimpun. Joo, kiitti vaan.. :snotty:

Meil on anopin kanssa sama maku, ollaan juhlittukin samanlaisissa vaatteissa samoissa juhlissa ihan vahingossa.
Kamalinta, mitä olen anopilta saanut, on tuo sen poika (siis silloin, kun sen olemassaolo sattuu ottamaan päähän).
No juu, ehkä mua vähän kismittää yhdet joululahjalautaset, joiden se kertoi paketteja avatessa olevan kakkoslaatuisia =D

Selänpesuharja (en vaan osaa/halua/tykkää käyttää sellasta) ja salkullinen halpoja aterimia ja ottimia joissa "ihana" kullattu kuvio. Joka ei pelasta siltä tosiasialta et koko satsi muuten ihan kuraa, valmiiksi ruostepilkuissa :x

Mun ex-anoppi osaa kyllä ostaa mulle mun näkösiä lahjoja.. ei tuu oikestaan mtn mieleen mikä ois ollut kamalaa.
Okei esikoisen syntymän jälkeen kysy multa oisko jtn mitä tarvitaan ja kerroin että imetyspaita olis tarpeen, niin toi sellasen valkosen joka muistutti jtn sairaala-asua, mutta ymmärrän että valinnanvaraa ei varmaan ollut kovinkaan paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Silitys rauta= itte en silitys rautaa käytä sillon ku pikku päitä talossa?? = oppivat turhaan hienosteluun + turhaa työtä= näin meillä??

Sileä juhlapaita-------> juhlissa-------------> turhaa hienostelua? Eikö pikemminkin = käytöstapoja ja juhlaetiketin noudattamista? Vai eikö yteillä koskaan ole juhlia????

No anoppi on ostanut ihan kivoja lahjoja. Mut mummulta tulee saatua Bucketmaisia bling bling lahjoja jotka ei oo ollenkaan mun makuun esim. kruusatut leopardikuvioiset kynttilänjalat koristeltuna mustalla pitsillä ja helmillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
yhdys sana.

Ewi ite ei yhdys sanoista välitä= sanoo pikku pää??????????????? on turhaa työtä---------------------> turhaa hienostelua................eikä tartte pohtia=helpompi vaan kirjottaa erikseen kaikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Mua vaan ärsyttää kun mun vanhemmat antoivat mun miehelle uuden pyörän kolmekymppislahjaksi. Mun kolmekymppiset kun tuli niin sain anopilta markettileikkokukkakimpun. Joo, kiitti vaan.. :snotty:

No mitäs anoppi sit antoi poijalleen 30-v. lahjaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:

No mitäs anoppi sit antoi poijalleen 30-v. lahjaksi?

Työkaluja kotiverstaaseen. Hyvä niin.