G: Mitä lapsenne tekee, kun olette täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla kiinnostaa, että mitä teidän lapsenne tekevät sillä välin, kun te oleltte kaksplussan sivuilla? Siis pienet lapset? Itsestä olisi ihan kiva kirjoitella ja lukea juttuja, mutta poika keskeyttää heti leikit ja tulee syliin. Mites teidän lapset?
EN SIIS KYSY SYYLLISTÄMISMIELESSÄ VAAN IHAN MIELENKIINNOSTA!!!!!

Samaa olen usein miettinyt kun ei ole aikaa istua täällä...
Tällä hetkellä on isommat menossa kavereilla ja pienemmät miehen kanssa pulkkamäessä, juuri tosin tulossa kotiin joten lyhyeen jäi istuminen täällä.

Mutta iloista iltaa kenellä mahdollisuutta on!

Koulussa, kavereilla, nukkuu,on isin kanssa....vaikka mitä.
Tällä hetkellä pienin nukkuu isänsä sylissä olkkarissa ja vanhin on suihkussa, keskimmäinen on reissussa.

Nukkuu tuossa sohvalla. Pitänee viedä sänkyyn kohta. Pyrin siihen, etten olis palstalla muutoin ku laps nukkuu. Toteutus on hieman eri juttu. Tää ilta jäänee taas vikaks palstaillaks pitkään aikaan :snotty:

kun olen täällä niin tyttö joko nukkuu päiväunet tahi on isänsä kanssa iltatouhuja tekemässä. Meillä kun homma menee niin että minä huolehdin meitin tytöstä päivällä ja isä pääsääntöisesti illalla, ellei tyttö varta vasten halua äitin seuraa niin sitten olen lapseni kanssa.

Leikkii, nukkuu, touhuaa isän kanssa, katsoo lastenohjelmia.. En pysty olemaan palstalla, jos lapsi vaatii mun seuraa.. Mutta en mä 24/7 oo lapsessa kiinni, eikä lapsikaan sitä kaipaa :)

Nukkuu... en pysty avaamaan konetta ta keskittymään mihinkään hommaan tytön ollessa hereillä sillä hän kiipeää syliin ja haluaa kanssa räplätä konetta. ikää 2v. Ne harvat hetket kun vauva valvoo isosiskon jo nukkuessa haluan viettää vauvan kanssa ihan rauhassa ja leikkiä tai vaan makoilla kun välillä tuntuu, että en muuloin kerkeä pikkuisen kanssa vain olla.

Toinen vaihtoehto on se, että mies on kotona ja touhuaa lasten kanssa.

Kun lapset olivat ihan pieniä, niin palstailin vain heidän nukkuessaan. Kun kasvoivat vähän ja osasivat leikkiä jo keskenään, niin silloin saatoin käväistä välillä myös silloin kun olivat hereillä. Nyt ovat jo koululaisia, eikä äiti ole enää se suosikkityyppi, joten nyt myös palstailu on vapaampaa.

Apuaa... Ihan unohdin, että toisillahan on miehet illalla kotona :D Vissiin sitä on aika tottunut siihen, että mies käy kotona oikeastaan vaan nukkumassa. Ressukka on päivät töissä ja illat raksalla.
Että ehkä sitten uudessa kodissa on enemmän aikaa tälle palstalle, kun isäkin on illat kotona :)

Yhteistyössä