Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja selvinpäin!!:maanantainako pitää joidenkin vielä alkoholin kanssa tissutella :O
Alkuperäinen kirjoittaja Jenmo85:Ihana kuva sulla profiilissa demonio =)
Mistäs bongattu?
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:yopoydalla lasi vetta, kohta menossa nukkumaan
Alkuperäinen kirjoittaja demonio:Alkuperäinen kirjoittaja selvinpäin!!:maanantainako pitää joidenkin vielä alkoholin kanssa tissutella :O
Oli ihan pakko avata tölkki.Tuli kauhea jano. Ihan sama onko lauantai tai maanantai.
Alkuperäinen kirjoittaja päksy75:Peesi....Itellä sidukka tölkki, myös eka. Töissä tuli rehkkityä muutama tunti, joten janottaahan se![]()
Alkuperäinen kirjoittaja demonio:http://www.foxylayouts.com/comments/love/462/
Alkuperäinen kirjoittaja demonio:Alkuperäinen kirjoittaja päksy75:Peesi....Itellä sidukka tölkki, myös eka. Töissä tuli rehkkityä muutama tunti, joten janottaahan se![]()
Ja mä siivosin perusteellisesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päksy75:Kuin myösHotelli/ravintola siivooja oon
Tuli käytyä huoneet läpi perusteellisesti ja huomenna jatkuu sama homma toisessa ravintelissa |O
Alkuperäinen kirjoittaja demonio:Alkuperäinen kirjoittaja päksy75:Kuin myösHotelli/ravintola siivooja oon
Tuli käytyä huoneet läpi perusteellisesti ja huomenna jatkuu sama homma toisessa ravintelissa |O
Hotellisiivous on aikas raskasta.![]()