G: Mitä liikuntaharrastuksia aloitatte nyt syksyllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Siinähän se kysymys olikin.
Itse olen ilmoittautunut kuntojumppaan ja joogaan. Kolme tuntia viikossa siis "pakollista" liikuntaa tiedossa.
Tämän lisäksi uusi ihastukseni haluaisi aloittaa lenkkeilyn minun kanssa, ensimmäinen mies joka tuollaista haluaa :D

Olen myös ostanut pilateksen ja joogan alkeiskirjat, että vois kotona harjoitella vähän alkeita (jos motivaatio löytyisi jostain...).

Ja vielä kaiken huipulla ehkä vois lainata yhdeltä kaverilta wiin kuntopelien kera, niin siinäkin ois ehkä jotain tekemistä :)

Noin muuten olen patalaiska sohvaperuna, joka ei ole nyt vuosiin tehnyt MITÄÄN liikuntaan liittyvää... *nolo* Pakko vain vähän kiinteytyä ja mielellää napsaista viitisen kiloa ihraa kropasta poies.

Sulla on aika paljon uusia aktiviteetteja suunnitelmissa! Varo uuvuttamasta itseäsi, syksyllä kun mulla ainakin tuppaa energiavarat hukkua jonnekin muutenkin, niin liian monta uutta ja sosiaalisestikin väsyttävää lajia voi johtaa siihen, että lopulta jää kaikki tekemättä. Nimim. kokemusta on. Mulla tahtoo olla se yks laji ihan riittävä haaste. Tänä syksynä se vois olla ratsastus, jos saan hepan hommattua.

Mitä jos keskittyisit siihen ihastuksees ja sit voitte ottaa hänen kanssaan vähän kiinteyttävää kuntojumppaa ja hikitreeniä lenkin jälkeen ;)

Työssäkäyvänä perheellisinä kun puoliso tekee vaihtuvaa vuorotyötä, harrastan lajeja joita voin tehdä koska vaan.
Eli käyn kävelemässä, hölkällä, uimassa lasten kanssa (tosin paljon en saa itse uitua) pyöräilen kuntopyörää jne. Satunaisesti käyn salilla tms.

Lenkit koirien kanssa (vanhuksen kanssa vaunuillen ja nuoremman kanssa sitten reipasta kävelyä) ja jahka vauva on ulkona ja tovi kulunut, pikkuhiljaa taas juoksutossua jalkaan ja baanalle, ens keväänä tähtäimessä puolimaraton. Salilla olisi kiva käydä joskus mutta näin äitiysvapailla ei ole sitä työsuhde-etuna joten taitaa jäädä käymättä, kaupalliset palvelut on niin törkeen hintaisia kun on ilmaiseen tottunut.

[QUOTE="laiskamato";26972600]Sulla on aika paljon uusia aktiviteetteja suunnitelmissa! Varo uuvuttamasta itseäsi, syksyllä kun mulla ainakin tuppaa energiavarat hukkua jonnekin muutenkin, niin liian monta uutta ja sosiaalisestikin väsyttävää lajia voi johtaa siihen, että lopulta jää kaikki tekemättä. Nimim. kokemusta on. Mulla tahtoo olla se yks laji ihan riittävä haaste. Tänä syksynä se vois olla ratsastus, jos saan hepan hommattua.

Mitä jos keskittyisit siihen ihastuksees ja sit voitte ottaa hänen kanssaan vähän kiinteyttävää kuntojumppaa ja hikitreeniä lenkin jälkeen ;)[/QUOTE]

Olen kyllä aika varma että jotkut noista jää pois päiväjärjestyksestä. Kotijooga ja wiin pelaaminen taitavat olla ekat :D
Oli vain pakko nyt ilmoittautua noille ryhmätunneille, koska muuten en saisi koskaan itseäni niskasta kiinni, ja jumittaisin vain koneella koko talven.

On minulla kans 30 lippua naisten kuntosalille. Ostin ne jo viime vuonna, mutta jotenkin on sekin jäänyt... Olen oikeasti niin pirun laiska ja saamaton, että on pakko edes kokeilla repästä ihan noin kunnolla. Ja onhan se aina kiva jos vähän sais noita reisiä ja takapuolta kiinteytymään ihan ihastusta ajatellen :heart: :laugh:
Jostain sitä motivaatiota on vain löydettävä...

-Niska-selkäjumppa, se on kyllä enemmän sellaista liikkuvuutta ja venyttelyä - tekee erittäin hyvää kyllä.
-fysioterapiasta tuli kotijumppa ohjeet ja myöhemmin syksyllä kun kuntosali ohjausta 8krt
-kaverin vetämiin jumppiin olisi tarkoitus kerta viikkoon mennä
-uimista sitten niinä hetkinä kun vain pääsee, jos kerran viikossa tai kahdessa pääsisi

Kävin ostamassa uikkarin ja ajattelin alkaa käydä kerran viikossa vesijumpassa. Oon joskus aiemmin käynyt, mutta iltavuoroilla oli niin tungosta, että se ei ollut kovin nautittavaa. Nyt pääsen kuitenkin etätöiden ansiosta "mummovuorolle" keskellä päivää.

Lisäksi ostin uuden pyörän, ei nyt varsinaisesti voi sanoa uudeksi harrastukseksi, kun ihan kauppa- sun muita reissuja teen sillä. Mutta kyllä se aktiivisuutta lisää, kun 2 viime vuotta on tullut kuljettua pelkästään julkisilla.

syksy jatkuu vakio kuvioissa, eli 2xvko zumba, 2xvko kahvakuulaa ja 1xvko lihaskuntotunti, ja sitten lisään ehkä viel 1krt vko kiertoharjoittelutunnin.tämä on siis vuoden loppuun asti näin, sitten katsotaan jatkoa :)

Yhteistyössä