G: Mitä olet tänään syönyt ja juonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Omani:
~Kaksi kupillista kahvia maidolla
~Lasi pepsi maxia
~Ruisleipää,voita ja salaatinlehtiä
~2kpl mehujäätelöä
~n.kourallinen karkkeja
~1 kaurakeksi
~Vettä

250 g maustamatonta jogurttia, banaani
1 rasvaton persikkajogurtti
1 rasvaton ananasjogurtti
itsetehty jauhelihapihvi
Elovena Hetki -puuro
vettä

Hirveen vähän tullu tänään syötyä, kiireinen päivä!

Aamulla kahvia kevytmaidolla ja itsetehtyä leipää 2 viipaletta,päällä korppukinkkua ja kermajuustoa.
Lounaaksi paistettua broilerin fileepaloja ja fetasalaattia ja perunasalaattia,2 palaa leipää
päällä margariiniä,lasi maitoa.
Päivällä pari murokeksiä ja lasi vettä.

- 1 Battery
- 1 kuppi vaniliakahvia
- 1 karjalanpiirakka

Kohta valmista ruoka..varmaan kauhallinen menee kipparin kasvis-kinkkukeittoa ja pala ruisleipää kaveriks ( ilman margariinia )

Näkkäri voilla, meetvurstilla ja juustolla.
Ja vettä. Paljon vettä.

Kohta voisin mennä vetäsemään yhden nutrilettin kanakeiton koska mies unohti eilen tehdyn ruuan keittiön tasolle joten eihän sitä voi enää syödä :kieh:

-aamupalalla ruisleipää: päällä voita, juustoa ja kurkkua juomana teetä
-lounaalla karjalanpiirakka ja salattia, juomana kahvi
-päivällisellä lihamureketta, perunoita, salaattia ja patonkia juomana maitoa
-pisin päivää olen lipittäny vettä...

Kahvia + rasvatonta maitoa
Raparperijogurtti
Salaattia ( mm kaalia-porkkanaa-persikkaa-jäävuorisalaattia), näkkäri levitteellä, tonnikalalasagnea pienehkö annos, rasvatonta maitoa ja marjasmoothie
Viipale kinkkua ja kipparijuustoa
Mocca Nutrilet pirtelö ja pari Läkerollia

Aamulla kahvia maidolla, karppinen-leipäviipale voilla, juustolla, metwurstilla ja tomaatilla, pilttipurkillinen turkkijugurttia ja mustikkakeittoa.

Päivällä nakkimunakasta, tomaattia ja kurkkua.

On ollu vähän kiireinen päivä ni en ehtiny tehä kunnon ruokaa... Jos sitä illalla vääntäis jotain itelle, lasten ruokailut sentään hoidin!

Banaani, pari nektariinia
Sipsipussin jämät
Pienen näytepusillisen karkkia, olikohan siinä joku 8 karkkia
Mansikota ja kirsikoita

Illalla vielä salaattia, johon laitan myös raejuustoa ja ehkäpä pekonia.

Vettä olen juonut.

Aamulla kahvia kevytmaidolla ja itsetehtyä leipää 2 viipaletta,päällä korppukinkkua ja kermajuustoa.
Lounaaksi paistettua broilerin fileepaloja ja fetasalaattia ja perunasalaattia,2 palaa leipää
päällä margariiniä,lasi maitoa.
Päivällä pari murokeksiä ja lasi vettä.
Lisäksi söin päivälliseksi salaattia,jossa oli jääsalaattia,tomaattia,kurkkua,paprikaa,
fetaa,mansikoita ja broileria,1 pala leipää päällä margariiniä,lasi maitoa.:)

2 siivua kauraleipää, voi, kinkku, tomaatti, mehu
1 pkt nuudelia, pieni leipä, 2 lasia maitoa
3 luumua, 3 palaa suklaata
kaalilaatikkoa, puolukkaa, tomaatti, raejuusto, appelsiinimehu

Meni ruokahalut kun lääkäri piti aikaisemman raskauden painonnousua liikana ilmeisesti... Tuli vaikka minkälaista kommenttia ja itku kurkussa tuli lähdettyä pois.

Meni ruokahalut kun lääkäri piti aikaisemman raskauden painonnousua liikana ilmeisesti... Tuli vaikka minkälaista kommenttia ja itku kurkussa tuli lähdettyä pois.

:hug: älä välitä, sun raskaus se on eikä lääkärin. Mullekin joka toinen viikko vihjataan, että painoa pitäis tulla enemmän ja joka toinen, että ei tarvitse näin nopeasti sitä painoa nostaa. Toisesta korvasta ulos vaan.

:hug: älä välitä, sun raskaus se on eikä lääkärin. Mullekin joka toinen viikko vihjataan, että painoa pitäis tulla enemmän ja joka toinen, että ei tarvitse näin nopeasti sitä painoa nostaa. Toisesta korvasta ulos vaan.

Mä en tajua mikä noita lääkäreitä vaivaa! Itekkään mikään keijukainen ollu niin kyllä ihmetytti nuo kommentit! Ja ku mullaki lähtö paino 56kg ja tullu jotain 6kg painoa nyt.
Aikasemmassa tuli jotain 17kg, ei sillon vaan kukaan sanonu että se liikaa oli... Muutenki ihme urpo lääkäri ku motkotti raskausarvista... Minkä helvetti niillekki voi prkl

Mä en tajua mikä noita lääkäreitä vaivaa! Itekkään mikään keijukainen ollu niin kyllä ihmetytti nuo kommentit! Ja ku mullaki lähtö paino 56kg ja tullu jotain 6kg painoa nyt.
Aikasemmassa tuli jotain 17kg, ei sillon vaan kukaan sanonu että se liikaa oli... Muutenki ihme urpo lääkäri ku motkotti raskausarvista... Minkä helvetti niillekki voi prkl

Höh, olipa tyhmä lääkäri. Mä olen myös ollut hoikka ennen raskautta ja sanottiin, että ei haittaa jos nousee vaikka 20 kiloa..

aamupäivällä esipaistetun patongin, jonka välissä margariinia, kinkkua, juustoa ja kurkkua.

hetki sitten kanasalaattia kartanon salaattikastikkeen kera. (jäävuorisalaattia, kurkkua, paprikaa, fetaa, hunajamarinoitua kanaa, tummaa makaronia) hyvää oli!

juonut sitruuna vichyä.

Yhteistyössä