G: Mitä päällä tänään?

mä oon kyll vielä yöpaidassa... Mutt varmaan mustat pohkeisiin käännetyt farkut, ruskea hyvin avokauluksinen t-paita ja sen päällä ruskea tunika/toppi. Hilavitkuttimet, ja jotkut tossut mä tuolta nurkasta tempasen jalkaani kun lähden ulos.

luumunvärinen toppi, musta neuletakki ja mustat suorat housut. työluukki siis.

yritän kovasti kuvitella ap:n vaatteita... miksi se musta-valkoraidallinen jakku??? se kuullostaa jotenki ihan... :x kasarilta...

ja siis muuten kuullosti ihan hyvältä ap:n kuteet :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mulla musta t-paita (pitkähihainen), musta vakosamettihame ja vihreät leggingsit sekä musta-valkoraidallinen jakku. Mustat kävelykengät ja punainen kaulahuivi.

Saa haukkua :).

ei haukututa, hyvältä kuulostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
luumunvärinen toppi, musta neuletakki ja mustat suorat housut. työluukki siis.

yritän kovasti kuvitella ap:n vaatteita... miksi se musta-valkoraidallinen jakku??? se kuullostaa jotenki ihan... :x kasarilta...

ja siis muuten kuullosti ihan hyvältä ap:n kuteet :D

On niin kylmä, että pakko laittaa jotakin hurstia päälle, ja mun neuletakki oli aamulla vielä märkä, pesin sen eilen. Vaikeaa kuvailla tuota jakkua, se on sellaista farkkukankaan tapaista mutta ei kuitenkaan. Ei mikään tätijakku siis... kai :whistle:

Poika on mummon ja papan kanssa lomalla ja mies töissä ja minä kotona yksin joten en ole vielä saanut edes yöpaitaa heitettyä pois :D Mulla on siis yöpaita ja pyjaman housut ja villasukat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
en oo sitten kahteen päivään vaatteita vaihtanut :D päällä lonsdalen housut ja toppi ollut

Kätilön työasu :D?

sellanen juuri, helppo venyä noissa ja torkkua. Suihku alkaisi tehdä terää, vielä on muutama tunti edessä syöttämistä pullosta. nyt on 4 pentua maailmassa

tummansininen, pikkukuvioitu henkkamaukan ent. mekko nyk. tunika :) jossa tiukka rypytetty yläosa ja naruolkaimet, mustat farkut ja jo useissa pesuissa nuhjantunut, mutta niin rakas pitkä musta neuletakkini jossa karvaa hihansuissa + alusvaatteet. kaulassa tähti, korvissa pitkät roikkuvat hopeakorvikset mustilla kivillä. ja kohta sujautan jalkaan mustat korkkarit :)

Yhteistyössä