G: Mitä sait ylioppilaslahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli mitä saitte ylioppilaslahjaksi?
Siis ei tarvitse olla vasta valmistunut, vaan ihan "kalkkiksetkin " kelpaa.
Mä valmistuin 1989 ylioppilaaksi ja sain 5000 markkaa ja kiikarit :).
Mitä muut ?

Siitä on aikaa, vuonna 88 kirjoitin. Sain rahaa ehkä reilut 1000 mk (??) ja koruja, jos oikein muistan.
Tyttäreni lakitettiin tänään, sain noin 1400e rahaa, muumi astioita ja lakanat sekä muutaman kirjan.

[QUOTE="jaahas";26389391]Siitä on aikaa, vuonna 88 kirjoitin. Sain rahaa ehkä reilut 1000 mk (??) ja koruja, jos oikein muistan.
Tyttäreni lakitettiin tänään, sain noin 1400e rahaa, muumi astioita ja lakanat sekä muutaman kirjan.[/QUOTE]

Siis anteeksi, tyttärein tietysti sai, ihan itse, nuo lahjat, enkä minä saanut niitä.

Rahaa sain vähän vajaa 10 000 markkaa. Lisäksi lahjakortteja (koru- ja kirjakauppaan), astioita, hackmanin ruokailuvälineet, kaksi kakkulapiota (joita ei kumpaakaan nykyisin koskaan löydy, kun tarvitaan), pari kirjaa, lakanoita yms, kaula- ja rannekorun ja kaikenlaista muuta tavaraa. Kirjoitin 2000-luvun alussa.

Kirjotin v 2001 ja sain rahaa (muistaakseni monta tuhatta markkaa), tauluja, kirjan, koruja, lahjakortin kirjakauppaan ja paaaaljon kukkia. ..ja ehkä jotain jota en enää muista.. :D

[QUOTE="noh";26389393]Kirjoitin 2006 ja sain lahjaksi jotain päälle 1000 euroa ja kotiin tarviketta, mm. paistinpannu, pyyhkeitä, lakanoita, kukkamaljakon...[/QUOTE]

Ai niin, sain myös ulkomaanmatkan ja sarjan lautasia ja ruokailuvälineitä.

50 mk rahaa, juhlissa oli yhdet sukulaiset. Vanhemmilta en saanut mitään. Tarjottavat väsäsin itse. Vanhemmat mielenterveyspotilaita, äiti teki myöhemmin itsarin. Ei paljon naurattanut silloin eikä nytkään.

Sain muutamia satasia (mk) rahaa joilla ostin autoon uudet renkaat ;D tuplatäkin ja jotain astioita yms. En edes muista enää. kirjotin vuonna 2001. Ja olin silloin asunut jo omillani reilun vuoden.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä