H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ranskalaisia ja jauhelihakastiketta + salaattia.
Tämä on uutta. Kylmää kesäkeittoa?Alkuperäinen kirjoittaja Röyhhh...:me haetaan kiinalaisesta safkaa tänään, koska itse ei jaksa kokata.Alkuperäinen kirjoittaja H:itsellähän aivan tyhjä pää....kertokaas mitä teillä syödään tänään,josko saisin jotain vinkkejä mitä me syötäis...
Mutta esim kesäkeitto on helppo ja maistuu myös kylmänä sitten seuraavana päivänä. Jos sitä sit tekis itse huomenna.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:me syödään päivälliseksi papu-pasta-kasvis -salaattia,salaatinkastike tehdään mixerillä auringonkukan siemenistä,valkosipulista,rypsiöljystä ja ohennetaan ihan vedellä..Nam![]()
Mun äiti teki joskus ja hyväähän se oli.Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ranskalaisia ja jauhelihakastiketta + salaattia.
Ihan ystävällisesti ihmettelen, syökö joku oikeesti ranskalaisia kastikkeen kanssa ? :O
En oo koskaan ennen kuullut![]()
Minä syön. Ja siihen vielä ketsuppia ja sinappia.Alkuperäinen kirjoittaja Kaktus:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ranskalaisia ja jauhelihakastiketta + salaattia.
Ihan ystävällisesti ihmettelen, syökö joku oikeesti ranskalaisia kastikkeen kanssa ? :O
En oo koskaan ennen kuullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Röyhhh...:me haetaan kiinalaisesta safkaa tänään, koska itse ei jaksa kokata.Alkuperäinen kirjoittaja H:itsellähän aivan tyhjä pää....kertokaas mitä teillä syödään tänään,josko saisin jotain vinkkejä mitä me syötäis...
Mutta esim kesäkeitto on helppo ja maistuu myös kylmänä sitten seuraavana päivänä. Jos sitä sit tekis itse huomenna.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:onhan ikeassakin kastiketta ranskalaisissa.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onhan ikeassakin kastiketta ranskalaisissa.. =)
Toi IKEA tuskin kuuluu kovin monen vaki-ruokapaikkoihin
Karmeeta moskaa kaikki pöperöt siellä :X
Sinäkin sitä kuitenkin olet syönyt.Alkuperäinen kirjoittaja Joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onhan ikeassakin kastiketta ranskalaisissa.. =)
Minäpä opetan: :x kas noin se toimii.Alkuperäinen kirjoittaja Joo-o:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onhan ikeassakin kastiketta ranskalaisissa.. =)