G:Mitä tänään ruuaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Röyhhh...:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
itsellähän aivan tyhjä pää....kertokaas mitä teillä syödään tänään,josko saisin jotain vinkkejä mitä me syötäis...
me haetaan kiinalaisesta safkaa tänään, koska itse ei jaksa kokata.
Mutta esim kesäkeitto on helppo ja maistuu myös kylmänä sitten seuraavana päivänä. Jos sitä sit tekis itse huomenna.
Tämä on uutta. Kylmää kesäkeittoa?

me syödään päivälliseksi papu-pasta-kasvis -salaattia,salaatinkastike tehdään mixerillä auringonkukan siemenistä,valkosipulista,rypsiöljystä ja ohennetaan ihan vedellä..Nam:P

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
me syödään päivälliseksi papu-pasta-kasvis -salaattia,salaatinkastike tehdään mixerillä auringonkukan siemenistä,valkosipulista,rypsiöljystä ja ohennetaan ihan vedellä..Nam:P

niin ja se kastike kruunaantuu vielä japanilaisella soijakastikkeella:P

Marinoimattomia viljapossun suikaleita, uutta perunaa, kukkakaalia, keräkaalia, sipulia, kesäkurpitsaa, porkkanaa, auringonkukansiemeniä, oliiviöljyä ja nokare margariinia ja ranskankermaa.

Pääruuaksi siis minulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Röyhhh...:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
itsellähän aivan tyhjä pää....kertokaas mitä teillä syödään tänään,josko saisin jotain vinkkejä mitä me syötäis...
me haetaan kiinalaisesta safkaa tänään, koska itse ei jaksa kokata.
Mutta esim kesäkeitto on helppo ja maistuu myös kylmänä sitten seuraavana päivänä. Jos sitä sit tekis itse huomenna.

Kiinalainen myös meillä tänään... kylmä kesäkeitto(?) sen sijaan jäisi syömättä kun ei syö edes lämpimänä.

Yhteistyössä