G;mitä tekisit jos löytäisit pussillisen rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DURACELL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En pitäisi, koska 100% lla tod. näköisyydellä niissä rahoissa olis jotain hämärää ja olen myös niin rehellinen, että en usko et pystyisin relaamaan ja nauttimaan niistä rahoista. Mä en ota sellaista mikä ei ole mun.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Täältä kun kysyt: kaikki veisi poliisilaitokselle , mutta ei ainakaan omaan taskuun( niinkun minä tekisin :snotty: )

Olisin hiljaa ja pitäisin rahat. Just Lotto vetämässä. Voi kun sieltä jotain kerran tulisi. 65? suurin voitto ja siitä vuosia. Nyt tekisi sekin hyvää.

pari-kolmekymppi tulee silloin tällöin vastaan, ne pidän itselläni, mutta satasesta ylöspäin vien poliisille. Kerran löysin lompakon jossa oli 200 euroa, toisen kerran menin automaatille ja maassa oli 600 euroa, onneksi sain kiinni edellisen kävijän, olivat tippuneet sellaiselta vanhalta paapalta.

olen löytänyt. tiesin, keneltä tippuneet ja vein perille, vaikka kukaan ei ois saanut ikinä tietää, jos oisin ne ottanut. helpompaa elää itseni kanssa näin.

veisin jeppikselle ja kun se täytetään se lappunen niin pyytäsin löytöpalkkion. kyllä se muutama satanen oli kotihoidontuella elävälle iso raha, mut omatunto pysyis puhtaana

Jos ois kyse pikkusummasta (esim alle 50?) ni varmaan pitäisin, mutta isommat kyllä veisin poliisilaitokselle. Ei tuntuis itsestä kivalta, jos kadottais jotain arvokasta tai isomman summan rahaa, ja löytäjä pistäis vaan omaan taskuun. :| Siispä en tee sitä muille, koska en taho että sitä mullekaan tehtäis.

Varastamista, jos pitää itsellä. Näyttää olevan moni mamma täälläkin tosi epärehellinen ja varas. Mä en varasta muutenkaan, joten poliisilaitokselle olisin vienyt.

Ja aika tyhmä pitäsi olla, jos esimerkiksi tässä tapauksessa olisi pitänyt rahat. Olisi ollu täältäkin moni mamma kusessa, kun merkattuja seteleitä alkais käyttämään ja vielä poliisi-tv:ssä näytettäisi valvontakameran kuvaa :)

Yhteistyössä