G: Mitä touhuatte tnä?

Mies lähti aamutuimaan harrastuksiinsa, me ollaan löffätty tytön kanssa ja syöty eilisiä rääppeitä. Pian pitäis paketoida lahja, pukea ja talsia vesisateessa anopin luo syömään ja synttärikahveille.

Täällä sataa ja tulee ja jään päällä kunnon vesilillu, ihan törkeen liukasta! Ei ole kyllä ulkoilukelit tänään.

Vettä sataa täälläkin.

Aloin kutoa piiiitkäää huivia. 10 puikoilla 8 silmukkaa. Kudotaan koko kerä.
Päät yhdistetään. Huivi kierotaan kolmasti kaulan ympäri.

Lankana puro rusko.

Parannellaan vielä vatsatautia ja ehkä illemmalla uskalletaan jo herkutella eiliseksi ostettuja herkkuja. Jospa sitä huomenna sitten jaksais taas lasten kanssa touhuta, kun mies palaa loman jäljiltä töihin :)

[QUOTE="vieras";27793031]tnä????? tämä on kyllä ihan uusi lyhenne minulle.[/QUOTE]

en kai mtä
loma, mahtavaa. Laiskottelu tuntuis parhaiten maistuvan vielä tnä, sitten kenties taas pikareissu Siperiaan muutamaksi pväksi loppuvkosta :D:

Muutettiin uuteen kotiin 2 päivää ennen aattoa, joten viimeiset pari laatikkoa pitäisi vielä purkaa. Sit mun pitäisi lukea jo tenttiinkin. Mies menee isompien poikien kanssa vähän ajan päästä lenkille ja illemmasta vie heidät katsomaan Hobittia. Mä olen kuopuksen ja koiran kanssa ihan kotosalla, jotain mukavaa vois keksiä iltaselle. Ehkä leivotaan jotain herkkua ja katsellaan yhdessä joku kuopukselle sopiva leffa.

Nakattiin kuusi pihalle, tai se vähä mitä siitä oli jäljellä. Miehellä järjestelyvimma, mua potkikaan sisältä päin :D Kissat ulkoili ekaa kertaa ikinä ja valjaissa. Räntäsateessa. Kohta syödään ja sit aletaan muksun kans katsomaan leffaa, mies jatkakoon järjestelyä.
Pitäis ladata kuvia koneelle, mut se hiton piuha on jossain noista 20 purkamattomassa muuttolaatikossa :mad:

Jos sais veljen revohkaa meille illalla vaik kahville, pelaisivat muksun kanssa jotain uutta peliä, mä olen pelannu jo ainakin 100 kertaa photo safarin. Ja vaik se hauska onkin, niin vitsi, välillä joku muu kiitos! :D

Ei tehä mittään sen kummempaa, katellaan telkkaria.

Yhteistyössä