G:Mitä unta näit viime yönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heila

Aktiivinen jäsen
07.02.2008
4 098
1
36
Ihan pakko tiedustella onko muillakin ollut viime yönä yhtä järettömiä unia kuin mulla :laugh: :laugh:
Näin unta että otin poliisilta suihin.Hällä oli päällä ainoastaan työhousut ja asevyö.Minä siinä sitä poliisia imin ja muka ihan kiihkoissani niitä sen housuja koskettelin ja yhtäkkiä olikin sormet tarttuneet aseeseen ja se laukes. No,siinä katsottiin että mihinköhän osu ja hoksattiin että miehen kengässä oli reikä :o Eli olin ampunut sitä vahingossa varpaisiin. No,siinä mies vaan tokas että "No,mä hoidan tuon myöhemmin. Tehdään tämä(suihinotto) nyt loppuun kun oot siitä niin pitkään haaveillut". Ja sitten spermaakin tuli muka sellanen viilipurkillinen :laugh: :laugh: Nam nam nam :p :p ;) :laugh:

Eipä voinut kuin nauraa kun aamulla heräsin ja muistin tuon unen :laugh:

Mun unessa oli Johanna Tukiainen ja sillä oli järkyttävät hiustenpidennykset polviin asti. Joku ampui mun veljen kuoliaaksi, ja se oli kamalaa. Ja CrystalBluen tuleva appiukko oli mun unessa myös :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ihan pakko tiedustella onko muillakin ollut viime yönä yhtä järettömiä unia kuin mulla :laugh: :laugh:
Näin unta että otin poliisilta suihin.Hällä oli päällä ainoastaan työhousut ja asevyö.Minä siinä sitä poliisia imin ja muka ihan kiihkoissani niitä sen housuja koskettelin ja yhtäkkiä olikin sormet tarttuneet aseeseen ja se laukes. No,siinä katsottiin että mihinköhän osu ja hoksattiin että miehen kengässä oli reikä :o Eli olin ampunut sitä vahingossa varpaisiin. No,siinä mies vaan tokas että "No,mä hoidan tuon myöhemmin. Tehdään tämä(suihinotto) nyt loppuun kun oot siitä niin pitkään haaveillut". Ja sitten spermaakin tuli muka sellanen viilipurkillinen :laugh: :laugh: Nam nam nam :p :p ;) :laugh:

Eipä voinut kuin nauraa kun aamulla heräsin ja muistin tuon unen :laugh:

Olisin paljon mieluummin ottanu vaikka unissani poliisilta suihn, mutta taas näin unta vauvasta... :'(

Mä näni unta koeputkihedelmöityksestä. Erona päiväsaikaan tehtävästä oli se, että alkiot oli puolikkaan kananmunan kokoisia ja meidän piti kotona saada ne kohtuun. Onneksi miehellä on pitkät sormet, vaikka kyllä unessakin epäilin, että voisko tällainen keinohedelmöitys onnistua.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Olisin paljon mieluummin ottanu vaikka unissani poliisilta suihn, mutta taas näin unta vauvasta... :'(

Minäkin näen monesti unta minun enkelilapsesta ja kyllä on pitkään sen jälkeen paha mieli :( :hug:

Tämä menetys on vielä sen verran tuore, että tahtoo olla lähes joka yö unissa... Oliko sulla, Heila, menetyksen jälkeen jaksoja, että nukuit huonommin = valvot osan yöstä?

Olin raskaana ja hyvin hyvin tyytyväinen... :O

Joo, en oo enkä voi tullakaan... ja kuukautiset alkoivat sitten heti aamusta...

Vitsi että oli mellevä olo... Kummallista... :/

Minäkin näen monesti unta minun enkelilapsesta ja kyllä on pitkään sen jälkeen paha mieli :( :hug:

Tämä menetys on vielä sen verran tuore, että tahtoo olla lähes joka yö unissa... Oliko sulla, Heila, menetyksen jälkeen jaksoja, että nukuit huonommin = valvot osan yöstä?

Olihan niitä,päivät lapsen kuoleman jälkeen oli niitä pahinpia ja sitten kun hautajaiset oli pidetty. Tuntu jotenkin niin hirveeltä,siis kauheelta ja puistattavalta nukahtaa....Pelotti siis.... :/

Jotain tosi kummallista eroottista unta :o
Siis seksi unet ei oo harvinaisia mut viimeöinen uni oli kyl ihan kummallinen.
Siin oli maassa rivi miehiä selällään, päät peitettyinä ja niin asennossa että. Ja siitä piti sitten valita joku, istumalla päälle että mikä on sopivin :D

En tiedä sitten heräsinkö siihen vai mikä tuli mutta uni vaihtui heti kun sen sopivan löysin :kieh: jäi harmittamaan kun en jatkoa nähny |O

Ja seuraava uni oli vielä kummallisempi ja itse asiassa aika kamala :o
Ukko huuti ja räyhäs ja oli pakottamassa vauvan tekoon! "Mie lähen ja jätän siut stana nyt heti prkl jos et tee miulle sitä vauvaa just nyt vttu. Se yks vauva meinaa hlveti tässä enää mitää että nyt heti teet sen"!

Siitäkin jäi loppu näkemättä, että teinkö minä sen vauvan vai en :D

Olihan niitä,päivät lapsen kuoleman jälkeen oli niitä pahinpia ja sitten kun hautajaiset oli pidetty. Tuntu jotenkin niin hirveeltä,siis kauheelta ja puistattavalta nukahtaa....Pelotti siis.... :/

Meillä tulee pian 3kk enkelivauvan syntymästä, ja vielä edelleen on välillä öitä, etten saa nukuttua kunnolla. Jos siis herään yöllä, niin en saa unta enää. Koskaan aikasemmin ei ole ollu tämmöstä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Siin oli maassa rivi miehiä selällään, päät peitettyinä ja niin asennossa että. Ja siitä piti sitten valita joku, istumalla päälle että mikä on sopivin :D

En tiedä sitten heräsinkö siihen vai mikä tuli mutta uni vaihtui heti kun sen sopivan löysin :kieh: jäi harmittamaan kun en jatkoa nähny |O

Vau :D Mullekin ens yönä tuollanen :p :laugh:

Meillä tulee pian 3kk enkelivauvan syntymästä, ja vielä edelleen on välillä öitä, etten saa nukuttua kunnolla. Jos siis herään yöllä, niin en saa unta enää. Koskaan aikasemmin ei ole ollu tämmöstä... :(

Onhan tuo 3kk tosi lyhyt aika,että ei ihmekään kun valvottaa :hug: Mulla meni jotain vuosi kun rupesin "unohtamaan" eli pystyin kunnolla nukkumaan :/ Välillä tulee vieläkin unia enkelilapsesta ja kyllä suoraan sanoen vituttaa herätä aamulla kun muistaa sen unen,tulee niin paha mieli :(

Istuin linkassa Lauri Tähkän vieressä ja meillä alkoi pieni sutina. Tähkä oli eronnut vaimostaan just. Sitten jossain haastattelussa Tähkältä kysyttiin, että mitä naisrintamalle kuuluu ja se vastas, että pientä juttuja on yhden naisen kanssa. Me yritettiin salata meidän juttu kaikilta. Muistan siinä unessa ajatelleeni, että mitä jo Lauri saa tietää sen, että oon sanonut bändin kitaristia paremman näköiseksi.

Siis elämän kevät! Onneks Tähkä on kiertueella eikä tarvi peljätä törmäävänsä siihen kaupan kassajonossa :laugh: :laugh: Ai niin ja se kitaristi on paremman näköinen... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

Vau :D Mullekin ens yönä tuollanen :p :laugh:

Ja minä tahon äkkiä nukkumaan jos vaikka näkisin jatkoa tolle unelle :D
Niin jäi vaivaamaan että saiko sitä sitten vai ei :kieh:

Yhteistyössä