Olin tiskaamassa hame päällä, ja se tuli siihen viereen katselemaan. Kysyin siltä, haluaisko se auttaa. No se heitti läpällä, että minä voisin auttaa sitä ja koskettaa sen takamusta. No minähän kosketin...
Siinä jäi sitten tiskaamiset kesken kun se alkoi suudella ja laski sukkahousujani ja alushousujani hameen alta. Kaaduttiin lattialle ja sitten alkoi touhu. Tuntui hyvältä. Mietin vain mielessäni, miten on mahdollista että rakastelen Aku Hirviniemen kanssa.
Ihan loppuun asti mentiin ja kun se nousi siitä, olohuoneessa istui kaksi vanhempaa miestä joilla oli ollut näköyhteys toimitukseen. Toinen miehistä sanoi kahvikuppi kädessä "Olisi kivempi ollut katsella sinun persettä kuin Akun persettä" (Oltiin siis oltu lähetyssaarnaaja-asennossa joten Akun peppu oli vilkkunut niille miehille kun se pisti menemään). Olin ihan nolona.
Samassa unessa myöhemmin otin siltä suihin toisessa huoneessa. Se oli kyllä melkoisen kiihkeä mies. Kun heräsin unesta, ajattelin että mun on pakko muistaa tämä aamulla. En nimittäin ole tiennytkään, että Aku on mun salainen fantasia. Nam!
:ashamed:
P.s. En tiedä saako täällä julkaista tämmöistä rivoa unta, mutta ajattelinpa panna menemään...
Viimeksi muokattu: