G: mitä yleistyksiä inhoat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se kun miehen kanssa ollaan jossain liikenteessä ja lähestulkoon aina tulee joku kysymään et onks mun mies skini, helvetinenkeli, baikkeristi vai muuten vaan linnakundi.
Miehelläni ei kasva hiukset enää ja pukeutuu mustiin vaatteisiin. Pääkalloa vaatteissa ja jokunen riimu vyötäröltä. Eli ilmiselvä skini (joidenkin mielestä)

Inhoan että "nainen antaa" ja ei hallitse miestä ja että mies ei ole lutka vaan pukki jos antaa ja naiset on säälittäviä jotka "antaa" pukille. ja huom.! En ole jäävi sanomaan > olen parisuhteessa ja en "antele pukeille". Ylipäänsä naiset varsinkin itse viljelee toisistaan huora, lutka, kevytkenkäinen ilmaisuja. Mun puolesta naiset sais nostaa sisariaan, eikä laskea!

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Inhoan että "nainen antaa" ja ei hallitse miestä ja että mies ei ole lutka vaan pukki jos antaa ja naiset on säälittäviä jotka "antaa" pukille. ja huom.! En ole jäävi sanomaan > olen parisuhteessa ja en "antele pukeille". Ylipäänsä naiset varsinkin itse viljelee toisistaan huora, lutka, kevytkenkäinen ilmaisuja. Mun puolesta naiset sais nostaa sisariaan, eikä laskea!

PEESI!!! juuri tuo on ärsyttävää. itse en arvosta pukkeja sen enempää kun lutkiakaan, mutta kaikki muut tuntuvat pitävän yhden illan juttuja harrastavaa naista paljon pahempana kun samaa tekevää miestä!!

ottaa niin päähän naissukupuolen puolesta!! :kieh:

Yhteistyössä