G: Mitäs teillä on lounaaksi/päivälliseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
syötiin canneloneja, iltapäivästä kanaa ja riisiä.

oli muuten eka ja vika kerta kun noita canneloneja teen valmiista putkista, hieman helpompi tehdä levyistä ja ite pyörittää :D

Mies saa tyytyä italianpataan, minä herkuttelen kasvissosekeitolla. Mieheltä jos kysytään, niin näkemys on tietty ihan päinvastainen. Eli tyytyväisiä ollaan molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:

oli muuten eka ja vika kerta kun noita canneloneja teen valmiista putkista, hieman helpompi tehdä levyistä ja ite pyörittää :D

Minä oon kanssa kerran erehtynyt tekemään ja voi hitto mikä homma!! :laugh: :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:

mitä on cannelonit?

cannelonit on pastaruoka. pastalevyistä tehtyjä putkia jotka täytetään haluamalla täytteellä, ladotaan uunivuokaan ja päälle vaikka tomaattikastike tai juustokastike ja päälle juustoraastetta. uunissa kypsennetään.

voi tehä ite tuoreista pastalevyistä tai sitte käyttää niitä valmiita pastaputkia. mieki teen yleensä pastalevyistä ne ite. oon kanssa kerran erehtyny kokeilemaan niitä valmistuubeja ja voi jessus mikä homma..

Lounaaksi oli paprikaista broilerkastiketta ja riisiä, päivälliseksi poika saa syödä eiliset spagetti Bolognesen jämät, miehen kans syödään varmaan ihan vaan leipää ja viiliä ja sensellaista. Lähdetään nimittäin päivällisen jälkeen synttärijuhliin, siellä tulee kumminkin herkuteltua sitten.

Yhteistyössä