G: Miten hemmottelet puolisoasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pesco
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pesco

Jäsen
23.06.2011
125
0
16
Satakunta
Miten muistat puolisoasi yleensä jos häntä haluat hemmotella? Ostatko jotain kivaa, laitatko hyvää ruokaa, menettekö syömään ravintolaan sinun piikkiisi, hoidat kaikki kodin kotityöt vai mitä se on? Minä nousin tänään lapsen kanssa ja ajattelin kattaa aamiaisen pöytään.. Minä olen tässä lomalla saanut niin paljon hemmottelua, että nyt pitää jo antaa vähän takaisinkin :D Mieheni on kokannut koko viikon ihania ruokia ja jopa siivonnut jälkensä kokkaamisen jälkeen :D Meillä taitaa tämä hemmottelu liittyä yleensäkin jotenkin ruokaan. Olemme kai kulinaristeja :D

Meillä hemmottelu liittyy hyvin paljon uneen ja nukkumiseen.

Yleistä on, että jompikumpi nykäisee salamana sängystä ylös aamutoimiin kun muksu herää, pika aamupala, sänkyyn jäävälle kahvia termariin tai keittimen uudelleen lataus ja sit muksun kanssa pihalle tai sen huoneseen hiljaisiin töihin (väritystä, muovailua yms) ja se onnekas pitkään nukkuja saa porskuttaa vaikka kahteen iltapäivällä.

Mua mies hemmottelee myös niin, että lähtee muksun kanssa joskus yön yli kyläilemään ja saan olla kotona yön tai kaksikin yksin.

Ja mies pitää hemmottelunaan sitä, että kun lähtee reissutöihin, niin kaikki sen työpaidat ja muut ja verkkarit (joissa nukkuu) on silitetty pehmeiksi.

Meillä minä hemmottelen useammin kaikilla pienillä asioilla. Kokkaan/leivon miehen lempiruokia, annan nukkua pitkään, hieron hartioita, "päästän"usein viettämään sauna-ja peli-iltoja kavereidensa kanssa yms. Mieheni saattaa hemmotella mua vähän harvemmin, mutta jollain isommalla jutulla. Viimeksi oli hankkinut lapsille hoitajan ja vei mut Pariisiin neljän päivän matkalle. Joskus saan myös ihania koruja yms.mistä mieheni tietää mun tykkäävän. Hääpäivinä koitetaan kumpikin keksiä jotain pientä.

Yhteistyössä