Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mul oli toiveet ens kierrossa ku miehen piti olla lomalla just ovisviikko ja mä aattelin tehä etätöitä muutaman päivän et voi hyödyntää lounastauot mut nyt joutukin siirtää lomaa viikolla eteenpäin eli se toivo meni siinä 😥 jotenki vähän lannistunut fiilis et onnistutaanko ikinä jos iltaisin ei vaan saada hommia maaliin ja lapsen kanssa ei oikeen muut ajankohdat arkena onnistu 😐

Hyvä @viivaviivi kun muistutit tosta prolaktiinista, mul on se lähete labraan mut en oo vielä käyny.. googlaamalla sain et paras ois ottaa kp 1-10 välillä nii pitää ens kiertoon käydä

• Tykkää
Reactions: viivaviivi
Huomenta!
Tänään oletettu dpo3 mut voi laittaa listalle kun eiliseen ei oltu vielä laitettu.
Tein herätessä ovistestin ja onestep ei näyttänyt mitään paitsi jos oikein tihrusti ja cb näytti tosi haaleeta viivaa.
Kai mulla sitten oli jo ovis tai jotain...ääh, ei ois pitäny ostaa noita testejä. Tiesin että menee sähläämiseksi ja arvuutteluksi. Premom ennustaa ovista huomiselle ja flon mukaan oli sunnuntaina. Lämmöt oli tänä aamuna vaan 36.3 joten ne ei ainakaa vielä oo koholla. Ainoa oire mihinkään suuntaan on arat nännit mitä on ollut nyt muutaman päivän.
Jatkanko vielä testailua vai odotanko suosiolla viikonloppua että voin alottaa r-testien tekemisen?

• Tykkää
Reactions: Jazmyn
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@aida91 ★ 10/25 ★ 2.
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

15.4.2026 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 18/25-28
@Jazmyn kp 19/28-31
@Adelae kp 15/29-30
@Rilja kp 26/32-36
@viivaviivi kp 6
@Soulsister85 kp 19/28-31
@aida91 kp 10/26-28
@Lukija613986 kp 21
@Haaveistatotta91 kp 22
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@EKarolina DPO 8
@Rilja DPO 4
@Jazmyn DPO 2
@Soulsister85 DPO 3
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

Huomenta!
Tänään oletettu dpo3 mut voi laittaa listalle kun eiliseen ei oltu vielä laitettu.
Tein herätessä ovistestin ja onestep ei näyttänyt mitään paitsi jos oikein tihrusti ja cb näytti tosi haaleeta viivaa.
Kai mulla sitten oli jo ovis tai jotain...ääh, ei ois pitäny ostaa noita testejä. Tiesin että menee sähläämiseksi ja arvuutteluksi. Premom ennustaa ovista huomiselle ja flon mukaan oli sunnuntaina. Lämmöt oli tänä aamuna vaan 36.3 joten ne ei ainakaa vielä oo koholla. Ainoa oire mihinkään suuntaan on arat nännit mitä on ollut nyt muutaman päivän.
Jatkanko vielä testailua vai odotanko suosiolla viikonloppua että voin alottaa r-testien tekemisen?
Onpas hankalaa kyllä 😯 oliko missään vaiheessa kunnolla tummentunut testi?

Mä oon nyt pari kiertoa tikuttanu tosi aikaisesta lähtien (tyyliin kp9 vaikka plussa aikaisintaan kp18), ja oon huomannut et mul alkaa liuska tummentua vasta ovisplussaa edeltävänä päivänä vaikka sitä ennenkin seilaa haaleasta vähän tummempaan. Ja et jos vaan kerran päivässä testais nii vois mennä tosiaan ohi, nyt kp 20 aamulla premomin antama arvo oli 0,25, illalla 0,41, kp21 aamulla 0,45 ja illalla kuudelta 1,12 mikä oli sit huippu koska testasin vielä 4h myöhemmin ja oli jo 0,91. Ja seuraavana aamuna oli 0,47. Must on mielenkiintoista seurata miten noi menee, mut ens kierrossa taidan pysytellä plussapäivään asti vaan liilassa digissä koska siitä nyt näkee sen oviksen lähestymisen, sit ku oon kuitenkin utelias et miten huippu sijoittuu ovisoireisiin nii sillon voin sit liuskojakin uitella.. siihen asti on vaan rahan tuhlausta 🙈

Lämmötkin voi nousta muistaakseni vasta ainakin 3 vrk oviksen jälkeen 🤔 mut nännit mulla on nykyään aina kipeet oviksen jälkeen jotain päiviä.

• Tykkää
Reactions: Jazmyn ja miumau*
Huomenta!
Mulla kans saattaa tummentua hyvin nopsaan, kun alkaa tummentua. 🫶
Toisaalta, mulla on melko lyhyt kiertokin nykyään. Tätä se ikä teettää myös. 🥹🙏

• Tykkää
Reactions: Soulsister85
Huomenta!
Mä ehkä tossa tilanteessa lopettaisin ovistestit ja jatkaisin r-testeillä sitten 😉 Tulee muuten turhaa ressiä vaan 🙏🏼☺️

• Tykkää
Reactions: Soulsister85
Tänään ollut ihan ”menkkaolot”, alaselkää ja vatsaa polttelee lievästi. Vatsa vähän sekaisin. Voimistuvaa etovaa oloa ollut jo muutaman päivän. Mä vähän odottelen että menkat alkais ensviikon alussa viimestään (ma,ti) jos siis tyhjennyspäivä olis ollut kp 1 ja ovis silloin kun kuvittelin.

Viikonloppuna aikasintaan testailen seuraavan kerran. Jos nyt ihme olis tapahtunu ja uusi raskaus jo aluilla niin pitäs sillon olla kyllä viiva lähteny tummumaan. Onneksi säästin tuon edellisen testin ja otin kuvatkin testiajalla niin voi sitten vertailla. Toisaalta puhdas nega olis myös ehkä helpotus, tietäis sitten ainakin että menkkoja voi odottaa ja pääsee kunnolla taas kärryille missä mennään…

Huomenta!
Jos nyt on kp19 ni myöhänen ovis on jos ei vielä oo ollut. Saitko sä siis niihin aikaisempiin tikkuihin mitään? Täällä vv lisääntynyt, ei limoja. Elättelen toivetta et ovis olis pe, jos ei ni sit jää alkionsiirto väliin todennäkösesti🥺 edit: laitoin taysiin viestiä ni siirto onnistuu jos ovis pe tai la. En tiennyt että 5 ja 6 päiväiset alkiot siirretään samana päivänä eli oviksesta 6 päivän päästä ja ovispäivä on 0 päivä. Oletin et siirtoki ois päivää myöhemmin kun alkio on ns. vanhempi🤔 mä käytän vaan digejä,rfsu ja onestepin ovistestit on ainaki mulla ollu ihan paskoja😅

Viimeksi muokattu:
Mulla meni viime kierrossa ovisplussa ohi, kun testasin vaan kerran päivässä digeillä. Tässä kierrossa aloin testaa vasta kp15 (ovis aina kp16-17 harvoin kp19). Sillon kp15 oli viel aika hailura (tällön testasin 2x), mutta sit seuraavana aamuna jo kp16 posi. Lämmöt mulla oli noussu eilen 37,3 kun yleensä ne on n. 36,7-36,9 ennen ovista ja tänään aamulla tosin oli sit laskenu takas 36,7. Mulla vaikuttaa huonosti nukutut yöt noihin lämpöihin ja oon arkisin tosi huono nukkuja😂 uskon kyllä, että ovis oli koska limat on hävinny ja kuivuus alkaa olee läsnä, vv tullu paksua ja vähästä 🙏🏼

Oon kuullu muutamalta, että hekää ei oo saanu ovisplussia noilla onestepin testeillä ja et testit jääny aina tosi hailuraks vaiks ovis luultavasti ollu🤔 mulla ei oo niistä tosin kokemusta.

• Tykkää
Reactions: aida91
Mulla on kans esikoista yrittäessä huono kokemus one stepin ovistesteistä ja sit käytin vaan digiä mut kyl PC:n ovistestit mulla nyt sit toimii niinku pitääkin.. mut paljon kans lukenu ettei kaikilla toimi.

Vitsi ku haluis jo alkaa etsimään ja hankkimaan vauvakamoja 🥺 mut en kyl todellakaan mitään uskalla hommaa ku sit oon varma et ei ikinä tuu vauvaa jos jotain ostan..

• Tykkää
Täällä kans yks joka tuskailee ovistestien kanssa. 😅 Testasin Su aamuna n. Klo 6 ja klo 11 semivahvat viivat (premom antoi molemmille arvot 0,46), ja seuraavan kerran vasta ma aamuna jolloin viiva oli jo selkeesti haaleempi (0,29). Haluaisin elätellä toiveita että piikki on kerenny mennä tossa välissä, aikaa kuitenkin kerkes mennä noin 20h. En mittaile lämpöjä mutta tuntuu kuin lämmöt ois nousseet, iho tuntuu ns. kuumeiselta ja palelee herkästi. Jatkan kuitenkin testailuja jos oikea piikki onkin vasta tulossa.

Ainiin eilen myös alkoi taas tiputteluvuoto. 😫 Pitänee olla tk yhteydessä että miten nyt edetään.. Oon kyllä jo menettänyt toivoni raskautumisen suhteen, pakko olla jotain oikeeta häikkää kun useessa kierrossa nyt ollu näitä välivuotoja.

En nyt siirry vielä piinailijoiden puolelle koska ovulaatiosta ei oo varmuutta.

• Tykkää
Onpas hankalaa kyllä 😯 oliko missään vaiheessa kunnolla tummentunut testi?

Mä oon nyt pari kiertoa tikuttanu tosi aikaisesta lähtien (tyyliin kp9 vaikka plussa aikaisintaan kp18), ja oon huomannut et mul alkaa liuska tummentua vasta ovisplussaa edeltävänä päivänä vaikka sitä ennenkin seilaa haaleasta vähän tummempaan. Ja et jos vaan kerran päivässä testais nii vois mennä tosiaan ohi, nyt kp 20 aamulla premomin antama arvo oli 0,25, illalla 0,41, kp21 aamulla 0,45 ja illalla kuudelta 1,12 mikä oli sit huippu koska testasin vielä 4h myöhemmin ja oli jo 0,91. Ja seuraavana aamuna oli 0,47. Must on mielenkiintoista seurata miten noi menee, mut ens kierrossa taidan pysytellä plussapäivään asti vaan liilassa digissä koska siitä nyt näkee sen oviksen lähestymisen, sit ku oon kuitenkin utelias et miten huippu sijoittuu ovisoireisiin nii sillon voin sit liuskojakin uitella.. siihen asti on vaan rahan tuhlausta 🙈

Lämmötkin voi nousta muistaakseni vasta ainakin 3 vrk oviksen jälkeen 🤔 mut nännit mulla on nykyään aina kipeet oviksen jälkeen jotain päiviä.
Alotin testaamaan joskus kp12 tai 13 eikä tummentunut missään vaiheessa. Mulla oli viime kierto 27 päivää ja luin että näillä kierroilla voi olla ovis tosi aikasinkin. Luulen että näin on käynyt. Mulla joskus myös ollut nännioireita mutta nyt on kyllä kipeät ja rinnat tuntuu kiinteemmiltä. Mulla ei tosin ollut viime raskauden alussa mitään oireita ennen plussaa.

Alotin testaamaan joskus kp12 tai 13 eikä tummentunut missään vaiheessa. Mulla oli viime kierto 27 päivää ja luin että näillä kierroilla voi olla ovis tosi aikasinkin. Luulen että näin on käynyt. Mulla joskus myös ollut nännioireita mutta nyt on kyllä kipeät ja rinnat tuntuu kiinteemmiltä. Mulla ei tosin ollut viime raskauden alussa mitään oireita ennen plussaa.
Mulla on kierto yleensä 26-28 väliin niin ovis on ollut joskus aikaisintaan kp11, viimeistään kp14.

Yhteistyössä