G: Miten juhlistatte tipattoman päättymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipaton

Vieras
Varastossa siideriä, lonkeroa, olutta, punkkua, valkkaria, kirkasta, teqilaa, viskiä, rommia, brandya, calvadosta, portviiniä, shampanjaa ja kuoharia. Niillä aloitellaan lauantaiyönä.

Alkuperäinen kirjoittaja tipaton:
Varastossa siideriä, lonkeroa, olutta, punkkua, valkkaria, kirkasta, teqilaa, viskiä, rommia, brandya, calvadosta, portviiniä, shampanjaa ja kuoharia. Niillä aloitellaan lauantaiyönä.

tietysti kaikki kerralla..niin tulee kammottavan krapulan takia toinenkin tipatin kuukausi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tipaton:

:D

Ajattelit nyt sit juoda kaikki mitkä jäi tammikuussa juomatta :D

Ap on selvästi ottanut varaslähtöä ton tipattoman loppumisen kanssa. Tai mistäs mä tiedän milloin se on alkanut :)

Mulla tää loppuu tänään ja täytyy sanoa, että aika helpottunut olen. Mä en kyllä tykkää tällaisista ehdottomuuksista. Saunakaljoja on kyllä ollut ikävä. Juopottelua noin muutoin ei juurikaan. Eli yllättävän helposti mulla tämä tipaton kuukausi on mennyt, vaikkakaan sellaista ei ole mun elämässä ollutkaan sitten vuoden -88. Ja tokkopa enää ikinä tuleekaan.

Tänään vois kyllä ottaa yhden oluen puolen yön jälkeen. Ja kattoa, että maistuuko se vielä samalle vai ei :)

No. Mun tipaton ei ole vielä päättymässä. Tässä kun on hyvä putki, niin kait sitä muutamia kuukausia (tai vaikka vuosia) voi vielä jatkaa :). Mä en siis yleensä juo, joten kahtoopi nyt, koska tulee jotain otettua. Siihen voi mennä taas aikaa.