G: Miten juhlitte vappua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vappuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vappuilija

Vieras
Voi olla jo ollut mutten löytänyt. :D Joten miten juhlitte? Mitä teette? Jos jotain erityistä tarjottavaa niin mitä...tässä kauppalistaa viimeistelen, joten ideat tervetulleita! ;)

Synttärien merkeissä ja ihan kotosalla. Lihasavustamolta hain just pihviä, makkaraa ja kylkeä, mut ensin täyte ja voileipäkakut naamariin. Kunhan vieraat häippäsee ja lapset nukkuu niin muutama huurteinen miehen kanssa...

Mä saan sipsejä... ja tippaleipää... sit saatan vähän venyttää raskaudenaikasen karkkilakon sääntöjä ja ottaa vähän namia... muuten ei mitään erikoista... me olla möllötellään vielä kahdestaan niin ei oo mitään kummempaa tarvetta järkkää sen kummempia juhlia... skumppaa mennään huomenna nauttimaan ukkelin työkaverin tykö päiväseltään... tai no mulla on kaapissa puolilitranen pommakki jonka turvin ajon ihailla muiden skumpattamista... ihan hyvää perusruokaa syödään muuten... huomenna olis varmaankin possuwokkia luvassa jos ei innostuta syömään ulkona...

Tänään meille tulee ystäviä kylään.
Syödään simaa. itsetehtyä perunaomena salaattia, nakkeja, broiler fileitä, vihersalaattia leipäjuustolla..

sit ystävät tuo herkkuja vielä toiselle kattaukselle.
siis syödään ja juorutaan..

huomenna sit vapputorille ja sukulaisten luo valmiiseen pöytään..

Tänään ollaan kolmistaan taaperon kanssa kotona, grillataan vähän makkaraa, on itsetehtyä perunasalaattia, maissia ja marinoituja paprikoita. Kummallekin yhdet tölkit siideriä. Huomenna viedään lapsi linnanmäelle katselemaan vappupalloja. :)

- Illalla lapsen kanssa lenkille, lapsi fillaroi ja minä juoksen (10km lenkki)
- Lenkin jälkeen saunaan.
- Grillataan omalla takapihalla kylpytakit niskassa.
- Syödään herkkuruokaa ja sipsejä, katotaan ehkä joku leffa.
- Lapsi nukkumaan, ystävä tulee juomaan iltakävelyllä lasin viiiniä
- nautin elämästä, vihdoin. mieheni kuoli pari vuotta sitten ja elämä alkaa voittamaan. vihdoin voin sanoa että elämäni kevät pitkään aikaan! *Huokaisu*

Siivosin huushollin katosta lattiaan ja illalla teen pikasiman; kossupulloon muutama rusina. :laugh: Ei vaiskaan, ollaan kahden ukkelin kanssa. Nuoriso tulee huomenna brunssille.

Mennään ystäväni luo. Minä, hän, ja kuusi lasta (joista vanhin eli 13 v livistänee jossain vaiheessa kavereidensa kanssa jonnekin). Grillailua, maailman parantamista, Fresitaa.

Käydään ulkosaunalla, grillataan, saatetaan käydä pienen tuppukylän wapputapahtumassa, saatetaan laulella karaokea. Minä toimin kuskina siunatussa tilassa kun olen ;) Mies saattaa ottaa muutaman oluen. Aikalailla tehdään hetken mielijohteesta suunnitelmat. Säälläkin on oma osuus suunnitelmiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja helmi:
- Illalla lapsen kanssa lenkille, lapsi fillaroi ja minä juoksen (10km lenkki)
- Lenkin jälkeen saunaan.
- Grillataan omalla takapihalla kylpytakit niskassa.
- Syödään herkkuruokaa ja sipsejä, katotaan ehkä joku leffa.
- Lapsi nukkumaan, ystävä tulee juomaan iltakävelyllä lasin viiiniä
- nautin elämästä, vihdoin. mieheni kuoli pari vuotta sitten ja elämä alkaa voittamaan. vihdoin voin sanoa että elämäni kevät pitkään aikaan! *Huokaisu*

Hienoa, että elämä alkaa voittaa. Ihanaa kevättä teille!

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Ah, Fresitaa :p

Vietiin ystävän juuri 1 v täyttänyt tyttö oikein opintoretkelle Alkoon vapun ja Fresitan kunniaksi :p
Ei tainnut olla palstakyyliä paikalla, kun ei oo osunut avausta silmiin :xmas:

Ai täälläkin sitä katsotaan pahalla silmällä :laugh: Mua nauratti tässä taannoin, kun joku kirjoitti paikallisen sanomalehden mielipidepalstalle tulikivenkatkuisen viestin siitä, miten vain huono äiti vie lapsensa Alkoon. Olen siten täysin sopimaton äidiksi itsekin :saint:

Kotona ollaan,ensin alkuillasta käydään kahdeestaan lapsen 18 kk kanssa puistossa ulkoilemassa, sitten kotiin ja mies on silloin toivottavasti tullut töistä. Iltapalaksi on lihapullia, varhaiskaalipiirakkaa ja salaattia. Simaa on ja munkkeja paistettiin (ja syötiinkin) jo eilen.

Tänään piti olla naamiaisjuhlat ja huomenna vapputori ja vappulounas ravintolassa. Mutta...
Keskimmäiselle nousi kuume, joten vappu menee kotosalla. Tai sitten jakaudutaan kahtia, että minä ja esikoinen mennään tänään sinne juhlille ja mies jää keskimmäisen ja pienimmän kanssa kotiin. Ja huomenna minä voisin jäädä kotiin ja mies voisi mennä esikoisen kanssa torille ja lounaalle.

harmi jokatapauksessa. Olin odottanut tätä viikonloppua, kun kerrankin oli jotain vähän erilaista tiedossa

Meillä poika oksensi alkuyöstä kerran ja ollaan kotosalla nyt. Toinen tosin jo ihan terveen oloinen. Jos mitään ei tule, vien pojan sovitusti mummille serkkujen kanssa juhlimaan ja lähden itse ekaa kertaa 5 vuoteen kavereiden kanssa ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Ah, Fresitaa :p

Vietiin ystävän juuri 1 v täyttänyt tyttö oikein opintoretkelle Alkoon vapun ja Fresitan kunniaksi :p
Ei tainnut olla palstakyyliä paikalla, kun ei oo osunut avausta silmiin :xmas:
Nuorna se on vitsa väännettävä. :)

Uusimmat

Yhteistyössä