G:Miten paljon laitatte itseänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhamainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhamainen

Vieras
Miten paljon ehditte panostaa itseenne esim.lähtiessä ulos lasten kanssa?minä itse varaan aina aikaa meikkaamiseen,tukan ehdin juuri ja juuri laittaa ponnarille :laugh:Ilman meikkiä en osaa kulkea..suokaa se minulle anteeksi..Ainakin pohjustus,kulmat,ripsari ja huulikiilto kuuluvat joka päivään.Onhan se itselläkin mukavampi tunne,kun ehostettu olo :) Lapset 3v.ja puolivuotias,joten aikaa ylimääräistä ei hirveästi..Muita "turhamaisia"äitejä?

nii.... mä en pysty meikkaamaan kun on kaks lasta hyvänä apuna, tukan saan just ponnarille, eikä ne ihan kerkee siinä ajassa huushollia hajottaa tai tappaa toisiaan. vedän ne vaatteet jotka ensimmäisenä käteen osuu, mulla ei oo läheskään aina puhtaat hiukset (siihen on tosin syy) eikä juuri koskaan oo meikkiä ollenkaan. joskus jos jonnee oikeestaa lähden, valkkaan vaatteet ja saatan laittaa jopa pikaseen ripsaria.
kerran jouduin meikkaamaan vaikka menin ainoastaan tutuille kylään, aamulla ku katoin peiliin ni naama oli jostain syystä puna-valkokirjava. en yksinkertasesti voinu edes kävellä autolle sillä naamalla... :D

Joka aamu käyn suihkussa. Joskus ehdin föönata tukan, joskus en. Ripsaria laitan ja huulukiillon/-rasvan, en juuri muuta. Ruskeissa silmissä ja tummissa kulmissa on se plussa, ettei kamalan paljon tartte ehostaa-onneksi! Aikaa ei meinaa olisi :)

Mulla on kolme tenavaa jotka pitävät huolen siitä että aina ei edes muista hiuksia harjata kun lähtee asioille:(
Onneksi hiukset ovat lyhyet joten ei ole kovin kauhea katastrofi jos se jääkin...
Meikkiä meikäläisellä ei juurikaan kulu. Kunhan naama on pesty ja rasvattu, kun se on niin kauhean kuiva.

:saint: En kyllä meikkaa kun poikani kanssa lähen kävelylle, se on minusta jotenkin aivan turhaa! hiukset harjaan ja laitan kiinni. Meikki ei ole minulle mikään pakon omainen tarve!

Joskus jos mieheni kanssa lähdemme ulos niin sitten osn asia ihan erikseen! Mutta oahn vaan koti oloissa ilman mitään ylimmääräisiä kemikaaleja. Pysyy ihokin parempana..... :hug:

Niin,minulla tuo meikkaaminen ihan vain totuttu tapa ja "pakkomielle" :laugh: En suinkaan kuitenkaan missään pakkeleissa kulje puistoissa,mutta haluan silti (ainakin yrittää)olla siisti ja huoliteltu :heart:

Aamulla suihkuun, sitten hiukset föönaan kuiviksi ja ei kun menoksi!
En meikkaa ja syy siihen on se etten ole oikein koskaan meikkaillut.
No, omissa häissä sentään oli meikkiä. Ja jos mennään jonnekkin tärkeisiin juhliin, silloin laitan ripsaria ja huulipunaa tai -kiiltoa. =)

Mä meikkaan aika usein, hiukset on kyllä vaan auki tai ponnarilla. joskus meikkaan enemmän ja joskus vain vähän puuteria ja huulikiiltoa. Mulla on kans jotenkin pirteempi ja siistimpikin olo jos oon meikannut. Kai se on vaan tapa, koska pidän itseäni kuitenkin ihan ok näköisenä, ja pystyn kyllä kulkemaan ihmisten ilmoilla ilmankin meikkiä. mä en muuten välttämättä oo edes lähdössä mihinkään ulos vaikka meikkaankin. se ehkä vaan kuuluu mun aamutoimiin. en koskaan, edes juhliin mennessä käytä meikkaamiseen kuin korkeintaan 10-15min. Mutta hieman turhamainen mäkin uskon olevani.

Sulla ihan sama juttu kuin mulla,eli meikkaan myös vaikka en olisi mihinkään menossa.. :) Kuuluu samalla tavalla aamutoimiin kuin aamupalakin.Viehän se vähän aikaa,mutta ei kuitenkaan kuin vain n.10min.Tällä tavalla pääsen päivän alkuun.3- vuotias tyttärenikin jo "meikkaa"peilin edessä,eli taitaa tulla samanlainen kuin äitinsä :laugh:

joskus meikkaan, ehkä n. kerran kuussa.tässä kotosalla tulee pyörittyä useimmiten niin ei jaksa vaivautua. ja nyt ku hormoonit on ihan sekasi niin hiki valuu jo ajatuksesta pitkin naamaa ja meikit myös... :laugh:

En muista tai ehdi aina edes hiuksia harjata. Kiva lukea että ei muutkaan ole aina hienona... Joskus laitan ripsiväriä mutta illalla menee sitten taas pesemiseen enemmän aikaa.

Kyllä suunnilleen joka aamu tulee meikkiä jonkin verran laitettua vaikka nyt olenkin kotona lasta hoitamassa.Siitä tulee itselle huolitellumpi olo ja jotenkin pirteempi ilme.Ainakin ripsiväriä,poskipunaa ja huulikiiltoa tulee laitettua...Taitaa olla paljon myös totuttu tapa(töissä kun piti aina olla huoliteltu)!Ei se meikkaaminen kuitenkaan mikään elinehto ole,kehtaan oikein hyvin liikkua ilmankin.Se vaan taitaa olla osa minua... :D

Yleensä viikonloput kotona menee ilman meikkiä, jos lähetään jonnekkin sillon tietty meikkaan (ripsaria,puuteria,kulmat:siinä mun perusmeikki).. Juhliin ja baariin laitan kunnon juhlameikin.. Suihkussa käyn joka päivä ja hiukset pyrin laittamaan päivittäin.. Musta on ainakin mukava olla siistin ja huolitellun näkönen.. Vaatteet valitten aina tarkasti,, samaa väriä/värit rimmaa keskenään jne.. Myös lapselleni.. :p =)

lahjoitin nuo "vuosikerta meikkini" esikoiselle potalla istumisen opetteluun. paljon lupsakammin viihtyy kun saa tyttö hypistellä äitin purkkeja ja purnukoita. tukka ponnari ja huulirasva riittää mulle.

:hug: täältä löytyy myöskin yhtä turhamainen, sillä minnekään en lähde ilman meikkiä. Ja mielestäni se on hyvä panostaa itseensä jos vain aika antaa periksi. Sillä voihan mammakin näyttää hyvältä ja itselleni tulee siitä myöskin hyvä olo. :heart:

Yhteistyössä