Z Ziinah Jäsen 03.05.2007 60 0 6 16.05.2007 #1 Mun naapuri pesi jollain pesurilla, ja toinen käytti apunaan sanomalehtee, me ihan vanhanaikaisesti kuivataan lastalla. Mitäs kaikkia tapoja teillä on käytössä? Ja millä aineella pesette ikkunat? :flower: =)
Mun naapuri pesi jollain pesurilla, ja toinen käytti apunaan sanomalehtee, me ihan vanhanaikaisesti kuivataan lastalla. Mitäs kaikkia tapoja teillä on käytössä? Ja millä aineella pesette ikkunat? :flower: =)
M Mrs Cunningham Vieras 16.05.2007 #2 Sinituotteen pehmeällä pesijällä ja lastalla sitten kuivaan. Pesuaineena muutama tippa vihreää Fairya. Ja kirkasta tulee
Sinituotteen pehmeällä pesijällä ja lastalla sitten kuivaan. Pesuaineena muutama tippa vihreää Fairya. Ja kirkasta tulee
T TwistedSister Vieras 16.05.2007 #3 Ikkunakuivain,ikkunapesin,heikosti emäksistä puhdistusainetta ja siivouspyyhe.
cabi777 Jäsen 22.11.2005 868 0 16 16.05.2007 #4 rätillä ja ikkunalastalla. pesuveteen fairya tai pesupulveria. välillä olen käyttänyt auton ikkunanpesu sprayta. yksi vaihtoehto millä tulee tosi puhdasta on pyytää äiti kylään
rätillä ja ikkunalastalla. pesuveteen fairya tai pesupulveria. välillä olen käyttänyt auton ikkunanpesu sprayta. yksi vaihtoehto millä tulee tosi puhdasta on pyytää äiti kylään