R Raivotar Aktiivinen jäsen 27.11.2005 3 665 0 36 27.03.2010 #1 Muistaakseni mies pesi viimeksi meidän ikkunoita (ja pyyhki sälekaihtimia) nelisen tuntia. Lisäkysymys: Miten usein pesette ikkunat?
Muistaakseni mies pesi viimeksi meidän ikkunoita (ja pyyhki sälekaihtimia) nelisen tuntia. Lisäkysymys: Miten usein pesette ikkunat?
H höö Vieras 27.03.2010 #2 Minä pesen ikkunat keväällä ja syksyllä, aikaa en pysty sanomaan koska yleensä siivoan samalla katosta lattiaan sen huoneen mistä pesen ikkunan, eli on useamman päivän kestävä projekti.
Minä pesen ikkunat keväällä ja syksyllä, aikaa en pysty sanomaan koska yleensä siivoan samalla katosta lattiaan sen huoneen mistä pesen ikkunan, eli on useamman päivän kestävä projekti.
J Jaa Vieras 27.03.2010 #4 Monta vuotta ovat pesemättä, eikä tuo minua haittaa. Kunhan ulos näkee, se riittää.
Y yrittäjä Vieras 27.03.2010 #5 Mulla on kotona 17 ikkunaa ja niiden pesemiseen menee joku 2 päivää mulla. Jos ei ole aikaa otan ikkunanpesijän.
Mulla on kotona 17 ikkunaa ja niiden pesemiseen menee joku 2 päivää mulla. Jos ei ole aikaa otan ikkunanpesijän.
K kt Vieras 27.03.2010 #7 Mies pesi juuri tänään..pari tuntia meni,7 suurta ikkunaa,2-3 kertaa vuodessa pestään ikkunat.