G:MITEN VALITSIT OMAN NIKKISI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöni mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tyttöni mun

Jäsen
28.04.2007
201
0
16
Ihan mielenkiinnosta kyselen, miten päädyit omaan nikkiisi? Täällä kun näkee vaikka mitä erikoisempia nikkejä niin ois kiva kuulla "perusteluja" valinnalle :) Etenki vakkari palstailijoilta ois kiva kuulla perusteluja. (QueenOfAco, Hölmölän -Iita,FANG-ANN-75, Emilyn, NeitiNasu, fjonga, Töllin Ruusa, Gluteus Maximus.....)

Ite aattelin valita tarkotuksella vähän kakspiippusen nikin, omalla tavallaan kait sitä kaikki ollaan vähä mielipuolia, ainakin puoliksi. Ja jääpähän ees jollain toivottavasti mieleen ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:07 Töllin Ruusa kirjoitti:
Töllin Ruusa; karvajalkainen, rauhaarakastava, puutarhanhoidosta pitävä ja ruoasta nauttiva hobitti.

(Ruusa Tölli, Taru sormusten herrasta)

Sulla on muuten Samvais-miehes kanssa aikas monta muksua :) .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:10 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:07 Töllin Ruusa kirjoitti:
Töllin Ruusa; karvajalkainen, rauhaarakastava, puutarhanhoidosta pitävä ja ruoasta nauttiva hobitti.

(Ruusa Tölli, Taru sormusten herrasta)

Sulla on muuten Samvais-miehes kanssa aikas monta muksua :) .

Älä pelottele.

:\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:12 baby2003 kirjoitti:
Mun esikoinen syntyi 2003 vuonna eli siitä =baby2003...mutta mun pitäisi varmaan keksiä joku toinen nikki kun toinen tulossa.... :D mutta sit kukaan ei muistais varmana mua...kun ei nytkään muista :D
Mä muistan :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 21:12 baby2003 kirjoitti:
Mun esikoinen syntyi 2003 vuonna eli siitä =baby2003...mutta mun pitäisi varmaan keksiä joku toinen nikki kun toinen tulossa.... :D mutta sit kukaan ei muistais varmana mua...kun ei nytkään muista :D

Äläs nyt, kun just kun aloitin ketjua niin muistelin sun nikkiä, mut kun en muistanu oliko se baby2003 vai baby2004 :D niin jätin sit mainitsematta. Oonki aatellu et tuleeko se lapsen syntymävuodesta ja niin näyttää siis tulevan!

Yhteistyössä