G: Mitkä lastenvaate merkit ovat laadukkaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Benetton, Esprit, Next, Monsoon, Jasper Conran, Timberland, Gymboree, Marco Polo, Lipfish, Mysplysch, Mayoral, DisneyStore, Ticket to Heaven, tässä ainakin jotain mitä meiltä löytyy ja ovat osoittautuneet käytössä hyviksi. Lindexin, H&M:n ja Kappahlin vaatteissa on helmiä, mutta myös niitä, jotka venyvät ja vanuvat tai kuva katoaa muutaman pesun jälkeen.

Musta H&M ja Lindex halpiksista. Molo, Ej sikke lej sekä småfolk on hyviä mutta kalliita. Ja POP.
Sen sijaan NameItit ja Espritit on mun mielestä hävyttömän huonoja. Espritit mitä mulla on ollut, kyllä kestää mutta ne on ommeltu huonosti niin että saumat ovat hankaavia. Ei ole paljoa käytettykään siis. NameItit taas kulahtaa alta aikayksikön

Viimeksi muokattu:
Erittäin hyviksi koettuja Maxomorra ja Lego, säilyvät kuin uutena seuraavalle käyttäjälle, hyviä hinta-laatu suhteeltaan ovat olleet mm.H&M (vaihtelevasti), Lindex, Name It (vaihtelevasti), bogi, Benetton. Pettymyksiä olleet Minymon ja Ticketin sisävaatteet, Ida T ja Meandi - värit haalistuneet tosi äkkiä ja melkein kaikki halpahalliviritykset joista irtoaa napit välittömästi tai ovat ekan pesun jälkeen kulahtaneet ja täynnä reikiä.

Mä en niinkään katso merkkiä mitä ostan, vaan sitä onko vaate kivan näköinen. Ja kyllä meillä lastenvaatteet on säilyneet hyvinä sen ajan mitä on tarvinnut, ja vähän päällekkin. Olen kuulunut d&j lasten vaatekerhoon v. 2000 lähtien, ja ne on olleet sellaisia että ovat säilyneet ehkä parhaiten monella käyttäjällä.

Yhteistyössä